آفتاب
عباسی در موافقت با کلیات بودجه 93؛

ردیف های متفرقه در بودجه امسال کاهش یافته است

ردیف های متفرقه در بودجه امسال کاهش یافته است

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه سال 93 در اعداد، ارقام و منابع شفافیت لازم را دارد، گفت: در این لایحه شاهد کاهش ردیف های متفرقه بوده ایم و انضباط مالی در احکام و جداول دیده می شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، سلیمان عباسی نماینده مردم گنبدکاووس در جلسه علنی نوبت عصر روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی به عنوان آخرین موافق در دفاع از کلیات لایحه بودجه 93 گفت: یکی از ویژگی های بودجه 93 تعامل سازنده مجلس و دولت است، بخصوص ارائه به موقع بودجه توسط دولت پایبندی دولت را نشان داد.

وی توسعه زیرساخت ها و رفع ابهام های بودجه و توجه به رشد اقتصادی در سال 93 را از مهم ترین ویژگی های بودجه خواند و اظهار داشت: توجه به مسائل مهم، تولید و سرمایه گذاری برای رونق گرفتن سرمایه اقتصادی و جذب سرمایه گذاری ها از ویژگی های بودجه است.

عباسی در ادامه سخنانش به ویژگی های مثبت بودجه اشاره کرد و گفت: توجه به اشتغال‌زایی و رفاه عمومی مردم به خصوص روستاییان، عشایر و مستمندان از برجستگی های لایحه بودجه 93 است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی توجه به مسائل بهداشت، توجه به ایجاد پشتوانه قوی برای حفظ سرمایه های کشور را از ویژگی های این بودجه دانست و گفت: بودجه بر اساس نیاز مردم دیده شده است و نشان‌دهنده افزایش سرمایه‌گذاری‌ها و رونق تولید است.

این نماینده مجلس ادامه داد: تأمین اعتبار به بیمارستان‌ها و بیماری‌های خاص و افزایش بودجه برای اقشار آسیب‌پذیر از امتیازهای لایحه بودجه 93 است.

عباسی با تأکید بر اینکه در لایحه بودجه بر اجرای طرح های نیمه‌تمام عمرانی توجه ویژه‌ای شده است، تصریح کرد: توجه خاص به تخصیص منابع و اتمام آنها یکی از نکات مهمی است که دولت سعی کرده است به آن اهتمام ویژه ای داشته باشد.

وی شفافیت در اعداد، ارقام و منبع بودجه را از دیگر ویژگی های مثبت لایحه بودجه دانست و گفت: در این لایحه شاهد کاهش ردیف های متفرقه در انضباط مالی در احکام و جداول بوده ایم که سعی شده است کاهش رشد نقدینگی را داشته باشد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تمام زحماتی که دولت و مجلس برای بودجه داشته اند، شرایط خوبی برای دریافت‌کنندگان هدفمندی یارانه ها فراهم شود.

کد N89813

وبگردی