آفتاب
در تذکرات کتبی نمایندگان مطرح شد

سوال از علت صدور مجوز ورود 85 دستگاه پورشه به کشور/جلوگیری از فعالیت باشگاه های ورزشی مختلف

سوال از علت صدور مجوز ورود 85 دستگاه پورشه به کشور/جلوگیری از فعالیت باشگاه های ورزشی مختلف

طبیب زاده نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر صنعت و معدن از ورود 85 دستگاه پورشه به کشور با وجود مشکلات ارزی انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی به این مسئله شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس از سوی هیأت رئیسه قرائت شد.

مهم ترین این تذکرات به شرح زیر است:

هروی، رحماندوست، اسماعیلی، بیرانوند، آرامی، قادری نژاد و حسینی در تذکری به رئیس جمهور از برکناری تنها کارمند نابینای نهاد ریاست جمهوری علی رغم 8 سال کار در این نهاد که بر خلاف موازین حقوق شهروندی است، انتقاد کردند.

طبیب زاده نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر صنعت با اشاره به مشکلات ارزی درخصوص ورود 85 دستگاه پورشه که مجوز آن از سوی وزارت صنعت صادر گردیده است سوال پرسید.

ثروتی نماینده مردم بجنورد در تذکری به وزیر کشور خواستار توجه به اجرای قانون در انتصابات فرمانداران استان ها شد.

قاضی پور، محجوب، جهانگیرزاده و آلیا نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به رئیس جمهور خواستار تسریع در اجرای قانون استخدامی 3 درصد معلولان کشور شدند.

قاضی پور جهانگیرزاده و محجوب نمایندگان ارومیه، اردبیل و تهران در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار استخدام معلمین حق التدریسی در وزارت آموزش و پرورش شدند.

کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در تذکری به وزیر نفت خواستار نظارت بیشتر در قراردادهای نفتی و جلوگیری از فعالیت مفسدان اقتصادی شد.

 وی همچنین در تذکری به وزیر ورزش و جوانان خواستار نظارت بر اماکن ورزشی و جلوگیری ازفعالیت باشگاه های ورزشی مختلف شد.

بیرانوند نماینده مردم بروجرد در تذکری به رئیس جمهور بر ارائه لیست اموال وزیران به قوه قضائیه تأکید کرد.

محجوب و احمدی لاشکی نمایندگان تهران و نوشهر در تذکری به وزیر اقتصاد و دارایی از عدم اجرای برنامه پنج ساله پنجم توسعه برای ساماندهی درمورد مؤسسات مالی فاقد مجور از بانک مرکزی انتقاد کردند.

اکبریان و کولیوند نمایندگان کرج در تذکری به وزیر صنعت و معدن بر تخصیص یارانه کالایی برای مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی تأکید کردند.

چاردولی، آریایی نژاد، خجسته و کارخانه ای نمایندگان استان همدان در تذکری به وزیر علوم از انتصاب مسئول دانشگاه پیام نور استان همدان انتقاد کردند.

رحماندوست نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر کشور خواستار پیگیری عدم لغو فروش بلیت یک ساله مترو و اتوبوس شد.

 

 

 

کد N89588

وبگردی