آفتاب
آغاز تغییر فرمانداران در اردبیل

زنجانی نخستین فرماندار دولت یازدهم در اردبیل معارفه می شود

زنجانی نخستین فرماندار دولت یازدهم در اردبیل معارفه می شود

بعد از گذشت ۳ ماه از شروع به کار استاندار اردبیل نخستین فرماندار دولت یازدهم معرفی شده و جواد زنجانی جایگزین کاظم دبیر در سمت فرمانداری اردبیل می شود.

به گزارش آفتاب به نقل از تسنیم، جواد زنجانی گزینه فرمانداری اردبیل اظهار کرد: قرار است این مراسم معارفه صبح روز پنجشنبه در فرمانداری اردبیل با حضور استاندار برگزار شود تا به صورت رسمی بنده فعالیت خود را این بار در سمت فرمانداری اردبیل آغاز کنم.
وی تصریح کرد: بنده باسابقه طولانی 15 ساله در شورای شهر که در تمامی ادوار پارلمان محلی اردبیل حضور داشتم امیدوارم با کسب تجارب موفق بتوانم در خدمت به مردم اردبیل به عنوان پایتخت حسینیت توفیق لازم را به دست آورده و در سنگر جدیدی برای نظام اسلامی گام های مفید و مؤثری بر دارم.
پیش از این قرار بود مراسم معارفه فرماندار اردبیل به دلیل سفر پنجشنبه رئیس سازمان بهزیستی کشور و برنامه های متنوع در این روز شنبه 12 بهمن ماه برگزار شود که با لغو شدن این سفر قرار است جواد زنجانی که در حال حاضر نایب رئیس شورای شهر اردبیل و نیروی بازنشسته آموزش و پرورش محسوب می شود روز پنجشنبه جایگزین کاظم دبیری شود که حدود یک سال بعد از عزل یوسف اکبری در سمت فرمانداری اردبیل قرار داشت و به عنوان اولین تغییر و جابه جایی در فرمانداران سنگر خدمت خود را تغییر می دهد.
شنیده می شود استاندار اردبیل در روزهای آینده فرمانداران خلخال، پارس آباد و بیله سوار را نیز معارفه کرده و براساس اعلام قبلی تا آخر سال کلیه فرمانداران استان اردبیل تغییر پیدا کند.
کد N88966

وبگردی