آفتاب
شجاعی کیاسری در موافقت با کلیات بودجه 93؛

توجه ویژه دولت به اتمام پروژه های نیمه تمام از امتیازات بودجه

توجه ویژه دولت به اتمام پروژه های نیمه تمام از امتیازات بودجه

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه دولت به اتمام پروژه های نیمه تمام از امتیازات بودجه 93 است و مشارکت دولت در همراهی با بخش خصوصی و اتمام طرح های نیمه تمام را شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، سیدرمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس که به بررسی کلیات لایحه بودجه 93 اختصاص دارد در موافقت با کلیات این لایحه گفت: همه همکاران تا کنون شاهد لایحه هایی از بودجه بوده ایم که از بی انضباطی رنج می برد و مشکلاتی را در عرصه عمل به همراه داشت.

وی با تقدیر از دولت برای ارائه به موقع لایحه بودجه اظهار داشت: این بودجه منطبق با قوانین بالادستی است  و با درک شرایط سال 93 تنظیم شده است.

نماینده مردم ساری ادامه داد: این بودجه مبنای تصمیم گیری دارد و با استحکام در اجرا همراه است و کمک های خوبی برای تولید در آن پیش بینی شده است.

این نماینده مجلس گفت: در بودجه سال جاری می توان پیش بینی کرد که 250 پروژه اساسی به اتمام می رسد و مشارکت دولت در بخش خصوصی و طرح های نیمه تمام شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه منابع خوبی از بخش خصوصی در قالب یارانه ها و کمک های بلاعوض پیش بینی شده است، گفت: رشد 250 درصدی منابع بودجه ای را شاهد هستیم و در تبصره ها تنها تبصره بودجه ای دیده می شود که تعارضی با احکام قانونی ندارد.

شجاعی کیاسری افزایش سهم مالیات و تقویت درآمد دولت را از امتیازات این بودجه دانست گفت: افزایش 25 درصدی بودجه بهزیستی و 66 درصدی بودجه بیمه در حمایت از اقشار آسیب پذیر از امتیازات این بودجه است.

وی با تاکید بر اینکه بودجه امسال را نباید مدینه فاضله بدانیم، گفت: این بودجه نسبت به بودجه های سالیان گذشته امتیازات بیشتری دارد و به ایثارگران و جانبازان توجه ویژه ای شده است .

وی با  گلایه از کمیسیون تلفیق گفت: در بخش فرهنگی تنها 5 درصد افزایش اعتبارات را شاهد بودیم و چرا باید بودجه فرهنگی در اولویت نهم و دهم قرار گیرد.

نماینده مردم ساری در مجلس تصریح کرد: لایحه هدفمندی یارانه ها در بودجه با توجه به اصلاح ساختار و نوع پرداختی که صورت گرفته برای توزیع ثروت به اقشار آسیب پذیر است.

کد N88878

وبگردی