آفتاب

واکنش کاربران خبرآنلاین به کمپین انصراف از یارانه/انصراف نماینده های یارانه بگیر را هم پیگیری کنید

واکنش کاربران خبرآنلاین به کمپین انصراف از یارانه/انصراف نماینده های یارانه بگیر را هم پیگیری کنید

کمپین داوطلبانه حذف یارانه‌ها از دیشب با اعلام انصراف رییس جمهور آغاز شد.خبری که خیلی زود در میان کاربران خبرآنلاین با واکنش مواجه شد.

در خبری که خبرگزاریها به نقل از محسن بهرامی ارض اقدس، مشاور معاون اجرایی رییس جمهور مخابره کردند،وی هدف این کمپین را انصراف داوطلبانه کسانی است که احساس می‌کنند اولویتی برای دریافت یارانه در این مرحله ندارند.

این خبر موجب شد بیش از 70 کاربر به آن واکنش نشان دهند. از تقدیر و تشکر تا انتقاد و پیشنهاد محورهای این پیام ها است. برخی از این کاربران در کامنت های خود سوال می کردند که آیا رئیس جمهور تاکنون یارانه دریافت می کرده است.

یکی از کاربران هم با نام علی در پاسخ به این تعداد از کاربران اقدام رئیس جمهور به صورت برای نگرفتن یارانه و انصراف دادن را برای تشویق همشهریان دانسته تا مردم به صورت داوطلبانه این کار را انجام دهنمد و الا امکان ندارد اصلا ایشان جزو ثبت نام کننده ها باشند.یک کاربر بدون نام دیگر هم نوشت: اولا حقوق ریاست جمهوری از کارمندان شرکت نفت کمتره است.دوما این یه اقدام نمادین است تا بقیه دولتمردان هم مجبور شوند انصراف بدهند.
کاربر دیگر هم نوشت: این اقدام شاید فرهنگسازی بشود تا دیگر آقایانی که سنگ مردم را به سینه می زنند انصراف دهند.

در مقابل انتقادکنندگان از رئیس جمهور، یکی از کاربران خبر آنلاین نوشته است:آقای روحانی شما یارانه بگیر 1000 برابر بگیر ولی لطفا وضع اقتصاد و معیشت ما مردم رو طوری درست کنید که به رفاه برسیم.

یک کاربر هم نوشت:من حاضرم هرچه یارانه گرفتم پس بدهم ولى قیمتها به قبل از سال 84 برگردد.کاربری به نام کاکا هم نوشت: هموطنان باهوش، این حرکت نمادین ، برای شروع یک کار خوب است.

یک کاربر هم با اشاره به خبری که پیش از این درباره دریافت یارانه از سوی 280 نماینده ، نوشت: چند وقت قبل در این سایت خواندم که فعلا 280 نماینده یارانه می گیرند. لطفا پیگیری کنید که چند نفر از این 280 نفر انصراف می دهند.
کاربری به نام علی پشنهاد حذف یارانه مسئولان را طرح کرده و نوشته است: دولت به راحتی دولت می تواندکارمندان ونمایندگان و وزراو رئیسان و معاونان دولت که حقوقشان حداقل ماهیانه دومیلیون تومان است، از چرخه یارانه حذف نماید.

/212 27

کد N87576

وبگردی