آفتاب

تحقیق و تفحص از استانداری اردبیل در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تصویب شد

تحقیق و تفحص از استانداری اردبیل در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تصویب شد

تحقیق و تفحص از استانداری اردبیل در جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به تصویب رسید.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر خجسته با اعلام این خبر افزود: به دنبال تقاضای تعدادی از نمایندگان محترم مجلس مبنی بر تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری اردبیل در دوره دولت‌های گذشته و پس از دریافت پاسخ استانداری اردبیل در این خصوص، نمایندگان متقاضی از استدلال و پاسخ‌های ارائه شده قانع نشده و مراتب در جلسه‌ای با حضور قائم مقام وزیر کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور نحوه توزیع اعتبارات توسعه‌ای در سطح استان اردبیل را مهم‌ترین محور درخواست تحقیق و تفحص عنوان کرد و گفت: نمایندگانی که متقاضی تحقیق و تفحص می‌باشند معتقدند که توزیع اعتبارات مربوط به تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در طول 10 سال گذشته در سطح استان به صورت عادلانه نبوده است.

امیر خجسته در بیان بخش‌های دیگر جلسه امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: بررسی افزایش تعداد 20 نماینده به تعداد نمایندگان فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی که باید به استناد اصل 64 قانون اساسی صورت پذیرد نیز در دستور کار امروز کمیسیون قرار گرفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از روند تصویب قانون احزاب در کمیسیون، گفت: طرح قانون احزاب با حضور نمایندگان تشکل‌های سیاسی و احزاب برای بار اول در کشور به صورت جامع مورد بحث و بررسی قرار گرفته و هم‌اکنون در نوبت طرح در صحن علنی است.

وی با استقبال از بررسی موضوع در دولت، ابراز آمادگی کرد تا مطالب و نظرات و پیشنهادات دولت در این خصوص را دریافت و در طرح ارائه شده لحاظ نماید.

انتهای پیام

کد N87410

وبگردی