آفتاب

کریمی قدوسی: رییس جمهوری و تیم مذاکره کننده از تواضع در برابر آمریکا بپرهیزند

کریمی قدوسی: رییس جمهوری و تیم مذاکره کننده از تواضع در برابر آمریکا بپرهیزند

تهران - ایرنا - نماینده مردم مشهد در مجلس از رییس جمهوری و تیم مذاکره کننده هسته ای خواست تا پیام 24 خرداد را در عمل دریافت کنند و از تواضع در برابر نظام سلطه و آمریکا بپرهیزند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «جوادکریمی قدوسی» در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس در تذکری آیین نامه ای با یادآوری بیانات حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «ملت شخص پرست نیستند، ملت اسلام را می خواهند» خطاب به رییس جمهوری اظهار داشت: امام با آن عظمتی که دنیا را بیدار کرد، شرط حیات سیاسی خود را عمل به اسلام می دانست.

این نماینده اصولگرای مجلس افزود: شما با سه شرط شرعی در این جایگاه قرار گرفته اید که مهمترین شرط ایستادگی در مقابل دشمن است چگونه عمل کردید و با چه سیاستی که در این مدت کوتاه، زبان دو سانتی متری نظام سلطه و آمریکا را 10 متر علیه ملت ایران دراز کردید؟

کریمی قدوسی تاکید کرد: پیام انتخابات 24 خرداد 92 این بود که حماسه سیاسی حماسه اقتصادی را به دنبال خواهد داشت؛ حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی دشمن را وادار به تسلیم و دادن امتیاز پشت میز مذاکره خواهد کرد.

وی خطاب به رییس جمهوری و تیم مذاکره کننده گفت: باید پیام 24 خرداد را در عمل دریافت کنید و از تواضع در برابر دشمن سر سخت اسلام یعنی نظام سلطه و آمریکا و غرب پرهیز کنید و نگاه به درون و اطاعت عملی از خواست ملت را جدی بگیرید و عزت 35 ساله را 100 روزه به حراج نگذارید.

نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار داشت: هر مقام و مسوولی که این محکمات انقلاب را فراموش کند و در عمل مقابل آن بایستد همچون آمریکا به خاک ذلت خواهد نشست و فرق نمی کند آن شخص رییس جمهور باشد یا نماینده مجلس یا رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام.

کریمی قدوسی با یادآوری سخنی از حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «کسانی تا آخر با ما خواهند ایستاد که طعم فقر را چشیده باشند»، افزود: وزرایی که ثروت آنها بالای هزار میلیارد است و به تعداد قابل توجهی در کابینه قرار گرفته اند و ثروت یک وزیر با کل کابینه دهم برابری می کنند، چگونه می توانند اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند؟

ادامه دارد ...

سیام**2025**1572
کد N86819

وبگردی