آفتاب
کوثری در تذکر شفاهی مطرح کرد،

دولت نباید تمام مسائل کشور را به مذاکرات هسته‌ای گره بزند

دولت نباید تمام مسائل کشور را به مذاکرات هسته‌ای گره بزند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت نباید تمام مسائل کشور را به مذاکرات هسته‌ای گره بزند این مساله بسیار خطرناک است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمداسماعیل کوثری در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر گفت: مسئولین آمریکا‌یی دو دهه بعد از جنگ جهانی دوم خود را حاکم مطلق جهان می‌دانستند و هنوز می‌خواهند بر همان اساس زورگویی و زیاده‌خواهی خود را یک طرفه اعمال کنند.

وی ادامه داد: به طور مثال در بحث مذاکرات 1+5 با ایران چه دلیلی دارد که آمریکا دوپهلو و مانند منافقین برخورد می‌کند؟ چرا سلاح‌های اتمی خود و رژیم اشغالگر قدس یعنی اسرائیل غاصب و کشورهای دیگر را که دارای کلاهک‌های اتمی هستند از بین نمی‌برند، اما درباره موضوع هسته‌ای‌ ایران که بازرسان ده‌ها بار از آن گزارش تهیه کرده‌اند و هیچ مورد خلاف قانون ان.پی.تی در آن نبوده، اعلام می‌کند که گزینه نظامی همچنان روی میز است؟

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین تصریح کرد: حال باید به مسئولین آمریکا بگویم دیگر زمان زورگویی و زیاده‌خواهی گذشته و بحمدالله ملت‌ها آگاه شده‌اند. به خصوص ملت ایران که زیر فشار شما نخواهد رفت و این حرف‌های بی‌ارزش به درد خودتان می‌خورد.

کوثری خطاب به مسئولین آمریکایی گفت: بدانید اگر دست از پا خطا کنید کاری خواهیم کرد که از کرده خود پشیمان شوید.

این نماینده مجلس در پایان خطاب به دولت نیز اظهار کرد: دولت نباید تمام مسائل کشور را به مذاکرات هسته‌ای گره بزند که این مسأله بسیار خطرناک است.

انتهای پیام

کد N86810

وبگردی