آفتاب
تهدید وزرای دولت روحانی؛

نعمتی: اگر استیضاح شدید گله‌مند نشوید

نعمتی: اگر استیضاح شدید گله‌مند نشوید

دو روز است که می‌خواهیم با وزیر علوم تحقیقات و فناوری و یا معاونان ایشان دیدار کنیم اما نمی‌گذارند این ارتباط برقرار شود.

نماینده مردم اسد آباد خطاب به وزرای دولت یازدهم گفت: اگر سوال و استیضاح شدید گله‌مند نشوید، زیرا خودتان هستید که خاموش و بی سر و صدا فردی از خانواده آموزش و پرورش را در رأس دانشگاه پیام نور یک استان قرار می‌دهید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز نعمتی نماینده مردم اسد اباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار کرد: همه ما مجلسی‌ها و مسئولان دولت باید به دنبال وفاق و همدلی برای ادامه کشور باشیم، اما متاسفانه گروه و تیمی در دولت نمی‌خواهند این اتفاق رخ دهد.

وی افزود: دو روز است که می‌خواهیم با وزیر علوم تحقیقات و فناوری و یا معاونان ایشان دیدار کنیم، اما نمی‌گذارند این ارتباط برقرار شود.

نماینده مردم اسدآباد در بیان علت درخواست برای دیدار با مسئولان وزارت علوم ابراز کرد: به رغم وجود تعداد زیادی از خبرگان پیام نور، فردی از آموزش و پرورش می‌آورند و او را در ریاست پیام نور همدان قرار می‌دهند که این در تناقض با شعار عدالت و اعتدال دولت آقای روحانی است.

وی خطاب به وزرای دولت یازدهم اظهار کرد: اگر سوال و استیضاح شدید گله‌مند نشوید، زیرا خودتان هستید که خاموش و بی سر و صدا فردی از خانواده آموزش و پرورش را در رأس دانشگاه پیام نور یک استان قرار می‌دهید.

کد N86794

وبگردی