آفتاب
کریمی قدوسی:

اقدامات دولت زبان دو سانتیمتری دشمن را به روی نظام و ملت دراز کرد

اقدامات دولت زبان دو سانتیمتری دشمن را به روی نظام و ملت دراز کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: شما با سه شرط شرعی در این جایگاه قرار گرفتید که مهمترین آن ایستادگی در برابر دشمن است اما با چه سیاستی عمل کردید که در این مدت کوتاه زبان دو سانتیمتری نظام سلطه را 10 سانتیمتر به روی نظام و ملت ایران دراز کردید؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی جواد کرمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی رئیس جمهور محترم آن امام با آن عظمتی که دنیا را بیدار کرد شرط حیات سیاسی خود را عمل به اسلام می داند، شما با سه شرط شرعی در این جایگاه قرار گرفتید که مهمترین آن ایستادگی در برابر دشمن است اما با چه سیاستی عمل کردید که در این مدت کوتاه زبان دو سانتیمتری نظام سلطه را 10 سانتیمتر به روی نظام و ملت ایران دراز کردید.

وی افزود: پیام انتخابات 24 خرداد 92 این بود که حماسه سیاسی حماسه اقتصادی را به دنبال خواهد داشت، حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی دشمن را مجبور به وادار به تسلیم و دادن امتیاز پشت میز مذاکره خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس ادامه داد: آقای روحانی و تیم مذاکره کننده باید پیام 24 خرداد را در عمل دریافت کرده و از تواضع در برابر دشمن سرسخت نظام یعنی نظام سلطه و آمریکا پرهیز کرده و اطاعت عملی از ملت را جدی گرفته و عزت 35 ساله را 100 روزه به تاراج نگذارید.

کریمی قدوسی گفت: هر مقام و مسئولی که این موکدات نظام را فراموش کند و در عمل مقابل آن بایستد همچون آمریکا به خاک ذلت خواهد نشست. تفاوت نمی کند آن شخص رئیس جمهور باشد، نماینده مجلس باشد یا رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام.

وی خاطرنشان کرد: امام می فرمایند کسانی تا آخر با ما خواهند ایستاد که طعم واقعی فقر را چشیده باشند، وزرایی که ثروت آنها بالای هزار میلیارد است و تعداد قابل توجهی از آنها در این کابینه وجود دارند و ثروت یک وزیر به تنهایی با ثروت کل کابینه دهم برابری می کند چگونه می توانند سراغ اقتصاد مقاومتی را بگیرند؟

کد N86526

وبگردی