آفتاب

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه: دشمن در پی بازداشتن سنگرنشینان انقلاب از سنگرنشینی است

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه: دشمن در پی بازداشتن سنگرنشینان انقلاب از سنگرنشینی است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه "دشمنان در دوران حاکمیت نظام ولایی ما به شدت در پی بازداشتن سنگرنشینان انقلاب از سنگرنشینی هستند"، گفت: بدخواهان انقلاب اسلامی روند فعالیت‌های خود را کاملاً دقیق و هدفمند سازماندهی و تنظیم کرده‌اند تا از برآیند این اقدامات نتایج دلخواه خود را کسب کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در همایش تخصصی پیشگیری از جرایم و تخلفات در بندرعباس، با بیان اینکه "بنا بر وعده الهی هر ملت و جامعه‌ای که قدرشناس نعمت‌های خدا باشد، خداوند متعال نعمتش را بر آنها می‌افزاید"، گفت: بزرگترین نعمتی که ما از آن برخورداریم نعمت دین است، سنگ تمام دین نعمت ولایت است که می بایست با فرمانبری، پشتیبانی و همراهی با ولایت شکر این نعمت بزرگ را بجا آوریم.

وی از پاسداری و سنگرنشینی نظام و انقلاب به عنوان عنایت ویژه الهی یاد کرد و افزود: در صورتی که به این پاسداری، مدیریت و فرماندهی هم اضافه شود یک تفضل ویژه است که در پرتو این بهره‌مندی نه تنها نباید دچار غرور و خودبینی شد، بلکه باید مراتب تواضع و شکرگزاری را فزونی داد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین با بیان اینکه "معیار سنجش توان ما امکانات نیست، بلکه میزان اتصال و اتکال به ذات مقدس باری تعالی است"، گفت: به هر میزانی که اتصال به خدا بیشتر شود مصونیت و نفوذ ناپذیری سپاه در برابر ناملایمات نیز بیشتر خواهد شد.

وی از معنویت به عنوان مهمترین شاخصه و ویژگی سنگرنشینی انقلاب یاد کرد و افزود: پاسداری از انقلاب بدون انگیزه، روحیه، باور و بصیرت معنا ندارد، پاسدارانی که از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان الگوی خود نام می برند باید در سطوح بالای خداشناسی، ایمان و معنویت قرار داشته و از آن بزرگوار درس ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی بگیرند.

وی ادامه داد: دشمنان دریافته‌اند در صورتی که جوانان ما درگیر و گرفتار فساد، عیاشی، لاابالی‌گری و جاذبه‌های زودگذر شوند مدافعی شایسته در مسیر پاسداری از ارزش‌های متعالی دینی و انقلابی نخواهند بود، از این رو برنامه‌های گسترده و هدفمندی را در راستای وارد کردن خدشه به عنصر معنویت در جوانان بکار گرفته‌اند.

حاجی صادقی در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری از جمله نخستین کسانی بود که نسبت به این راهبرد دشمن هشدار دادند و خواستار جلب توجه تمامی تصمیم سازان و مجریان به منظور مقابله با آن شدند، اما در آن زمان کمتر کسی این موضوع را مورد توجه قرار داد.

وی با تشریح راهبردهای دشمن در تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف گیری باورهای اعتقادی به منظور ایجاد انحراف در زیربنای فکری و اعتقادی جوانان، ارائه تحلیل نادرست از مسائل و دور کردن افراد از واقعیات، ایجاد انحراف عملی با پوشش قرار دادن انحراف علمی از جمله این راهبردهاست که در این مسیر ضعف بنیه اعتقادی و باور مندی و نیز تقوایی که مبتنی بر مبنای مستحکم توحیدی بنا شد دوام و استمرار نخواهد داشت و آسیب‌پذیر خواهد بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با تاکید بر اهمیت شناساندن اهداف دشمن در جنگ نرم، اظهار کرد: تقویت معنویت و اعتقادات و استحکام بخشیدن به آن با علم، معرفت و بصیرت مهمترین مؤلفه‌هایی است که می‌تواند در برابر توطئه‌های دشمنان و ناملایمات مصونیت ایجاد کند.

انتهای پیام

کد N86495

وبگردی