آفتاب
پیرموذن در نطق میان‌دستور:

رئیس جمهور پشت پرده سوء استفاده‌کنندگان از تحریم‌ها را معرفی کند

رئیس جمهور پشت پرده سوء استفاده‌کنندگان از تحریم‌ها را معرفی کند

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت:: دولت یازدهم نباید به مانند دولت سابق با تصمیمات سلیقه‌ای رفتار کند و رئیس جمهور باید پشت پرده سوء استفاده‌کنندگان از تحریم‌ها را به ملت معرفی کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، کمال پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور  خود در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس با اشاره به آغاز ایام دهه فجر و تبریک این ایام گفت: استقلال، آزادی، حقوق ملت از آرمان هایی بود که با رهبری امام راحل در پهن‌ دشت ایران‌ زمین استقرار یافت. مردم ایران باید تحت نظر مقام معظم رهبری پاسدار حقوق مشروع خود باشند و با وجود همه توطئه ها و تهدیدها بر عهد خود پایبند بمانند.

پیرموذن با بیان اینکه مردم در انتخابات 24 خرداد و با انتخاب روحانی به عنوان یک رئیس جمهور مدبر نقش‌ آفرین بودند، افزود: مردم با این انتخاب به مطالبات خود بها داده و با مشارکت خود زمینه تحقق حماسه سیاسی را فراهم کردند.

وی خطاب به نمایندگان مجلس و دولتمردان گفت: دولتمردان و مجلسیان باید از کارهای سیاسی تند پرهیز و از تخریب‌ها جلوگیری کنند؛ چراکه این کارها هزینه اش بر دوش ملت خواهد بود.

این نماینده مجلس با اشاره به حضور رئیس جمهور در نشست داووس و اجرایی شدن توافقنامه ژنو اظهار داشت: با حل شدن گره کور تحریم ها، فرصت سرمایه گذاری و ایجاد اقتصاد مولد باید قدر این ارمغان را بدانیم و در مسائل داخلی به انسجام برسیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خطاب به دولت گفت: در این دولت نباید جایگاه شاکی و متشاکی تغییر کند. رئیس جمهور باید پشت پرده سوء استفاده از تحریم ها را به ملت معرفی کند. دولت یازدهم نباید به مانند دولت سابق با تصمیمات سلیقه ای رفتار کند.

پیرموذن با اشاره به اینکه شاخص فلاکت در این دولت کاهش فاحشی داشته است، تصریح کرد: توسعه پایدار عموم استان ها باید با حساسیت مورد بررسی قرار گیرد و دولت و مجلس باید با فعالیت، پتانسیل های لازم را بوجود آورند و در این امر اهتمام بورزند. پایین آوردن نرخ سود موجود که به طور متوسط نزدیک به چهار برابر میانگین جهانی است، مورد انتظار مردم است و باید فرصت ها را غنیمت شمرد.

کد N86405

وبگردی