آفتاب
با تصویب یک فوریت؛

کمیته امداد عضو شورای عالی اشتغال می‌شود

کمیته امداد عضو شورای عالی اشتغال می‌شود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز(سه‌شنبه) به یک فوریت طرحی رای دادند که در صورت تصویب نهایی آن کمیته امام خمینی(ره) عضو شورای عالی انقلاب می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ایرج ندیمی که به عنوان یکی از طراحان یک فوریت طرح الحاق یک بند به قانون تشکیل شورای عالی اشتغال سخن می‌گفت، اظهار کرد: کمیته امداد در راستای خدمت به مردم رویکردش را از پرداخت به اشتغال گرایش داده و تلاش کرده برای مددجویان کار ایجاد کند.

وی با اشاره به افزایش متقاضیان و مددجویان کمیته امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: منابع مربوطه در این جهت باید مدیریت شود تا نوعی خودکفایی را تسهیل کند که در این صورت کار شایسته خواهد بود.

وی با بیان اینکه مشکل بیکاری قابل حل است، تصریح کرد: اگر بتوانیم نقدینگی را به فعالیت‌های مولد هدایت کنیم این مشکل مرتفع خواهد شد اما این کار بهتر است توسط بخش‌های غیردولتی و خصوصی انجام شود دولت هم بهتر است از کارفرمایی دست بردارد زیرا دولت‌ها نتواستند کارفرمای خوبی باشند.

ندیمی با بیان اینکه می‌توان کمیته امداد را در ایجاد اشتغال در حد خانواده‌های مددجو مداخله داد، اظهار کرد: ما امیدواریم با تصویب فوریت این طرح کمیته امداد هم بتواند در شورای اشتغال حضور داشته باشد.

در ادامه نمایندگان با 153 رای موافق، 13 رای مخالف و 12 رای ممتنع از مجموع 239 نماینده حاضر در جلسه به فوریت این طرح رای دادند.

انتهای پیام

کد N85975

وبگردی