آفتاب
با موافقت مجلس؛

طرح هوای پاک برای ادغام در لایحه حفاظت از محیط زیست به کمیسیون کشاورزی ارجاع شد

طرح هوای پاک برای ادغام در لایحه حفاظت از محیط زیست به کمیسیون کشاورزی ارجاع شد

طرح هوای پاک که در کمیسیون کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته و تصویب شده است جهت تلفیق با لایحه دولت که تحت عنوان حفاظت از محیط زیست است، به این کمیسیون ارجاع شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بررسی طرح هوای پاک در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار  گرفت.

محمد دهقان عضو هیات رئیسه گفت: لایحه دولت برای حفاظت از محیط زیست قرار است تا چند روز آینده به مجلس ارائه شود. با رئیس کمیسیون کشاورزی هم صحبت کردیم تا طرح هوای پاک به کمیسیون باز گردد و با لایحه دولت برای حفاظت از محیط زیست تلفیق شود.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با معاون پارلمانی رئیس جمهور مجید انصاری گفتگو کرد و گفت : جناب انصاری اعلام می کنند که در چند روز آینده لایحه دولت برای حفاظت از محیط زیست به مجلس ارائه می شود لذا با تلفیق طرح هوای پاک با لایحه دولت مشکل بار مالی این طرح حل می شود تا مورد ایراد شورای نگهبان قرار نگیرد.

در پایان جهت ارجاع طرح هوای پاک به کمیسیون کشاورزی جهت تلفیق با لایحه دولت رای گیری شد و نمایندگان با 177 رای موافق، 6 رای مخالف، 5 رای ممتنع از مجموع 232 نماینده حاضر در مجلس با ارجاع طرح هوای پاک به کمیسیون موافقت کردند.

این طرح در راستای حمایت از استان هایی که تحت هجوم ریزگردها قرار گرفته اند تنظیم شده است.

 

کد N85819

وبگردی