آفتاب
تحولات سوریه/

ادامه عملیات ارتش سوریه در مناطق مختلف / هلاکت تروریستهای سعودی، یمنی و مصری

ادامه عملیات ارتش سوریه در مناطق مختلف / هلاکت تروریستهای سعودی، یمنی و مصری

منابع سوری از ادامه عملیات ارتش سوریه علیه گروههای تروریستی و هلاکت دهها تروریست خبر دادند که در میان آنها تروریستهای سعودی، یمنی و مصری هم به چشم می خورند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری سوریه(سانا) گزارش داد دهها تروریست که برخی از آنها سعودی بودند در عملیات ویژه ارتش در داریا، خان الشیخ، الزبدانی، دوما،عدرا، جوبر و مزارع تلفیتا در حومه دمشق کشته و زخمی شدند.

به گفته منابع سوری،نیروهای ارتش سوریه همچنین سه دستگاه خودرو حامل سلاح و مهمات را منهدم کرده و دهها تروریست وابسته به آنچه گروه جبهه اسلامی خوانده می شود، در عدرالبلد و شرق شهر کارگری عدرا و غرب زندان مرکزی دمشق به هلاکت رساندند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین مقرها و انبار سلاح متعلق به تروریستها در جنوب شرقی مرقد حضرت سکینه(س) در شهر داریا را منهدم کردند و در عملیات ویژه ارتش علیه مراکز تجمع تروریستهای جبهه النصره در خان الشیح و غرب مزارع ریما در منطقه یبرود، تمام تروریستها از جمله یک سعودی به هلاکت رسیدند.

در عملیات ارتش علیه تروریستها در منطقه المقالع بین شهر صیدنایا و منطقه تلفیتا، 12 تروریست کشته شدند.

سه تروریست هم در جنوب شرقی شرکت برق در محله جوبر کشته و یک تونل 60 متری بین عربین و حرستا کشف شد که تروریستها از آن استفاده می کردند.

منابع سوری همچنین از هلاکت تروریستهایی که درصدد حمله به مردم روستای کفرکار در حلب بودند، خبر دادند.

همچنین چندین خودرو حامل سلاح تروریستها در اطراف زندان مرکزی حلب، روستاهای حیلان، حیان و المنصوره و نیز حریتان و عندان و دیرفار منهدم شد.

منابع سوری همچنین از خنثی شدن نفوذ تروریستها از داخل لبنان به حومه جنوبی القصیر خبر دادند.

دهها تروریست هم در عملیات نیروهای ارتش در حمص و حومه آن از جمله چند سرکرده آن به هلاکت رسیدند.

منابع سوری همچنین از هلاکت شماری از تروریستها از جمله سرکرده آنچه شورای نظامی در منطقه جباتا الخشب در القنیطره خوانده می شود، خبر دادند.

در درعا و حومه آن، شماری از تروریستها از جمله چند اردنی و کویتی در عملیات ارتش سوریه کشته و چندین خودرو مجهز به تیربار سنگین آنها هم منهدم شد.

در ام جرین والبویطی و ابوالضهور در حومه ادلب، هم شماری از تروریستها در عملیات نیروهای ارتش به هلاکت رسیدند که بیشتر آنها سعودی، یمنی و مصری بودند.

کد N85772

وبگردی