آفتاب

تشکل‎های مردمی بزرگترین داشته سازمان تبلیغات اسلامی

تشکل‎های مردمی بزرگترین داشته سازمان تبلیغات اسلامی

مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تشکل‌های مردمی بزرگترین داشته سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام حسن رقیمی در نشست کارگاه آموزشی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی جبهه فرهنگی معارض در برابر آن شکل گرفته که با آغاز جنگ تحمیلی و به‌ویژه بعد از خاتمه آن با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات قوی که در اختیار دارد به تمام حوزه‌های فرهنگی ورود پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم مقابله با این جبهه معارض فرهنگی ادامه داد: برای مقابله با این جریان نیازمند به تشکیل جبهه فرهنگی توانمند و مجرب هستیم و سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه با گروه‌های موثر زیادی در ارتباط است و از طریق آن‌ها به فعالیت در حوزه فرهنگی می‌پردازد.

رقیمی تصریح کرد: تمام تشکل‌های مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی به صورت مردمی و با هدایت و نظارت سازمان تبلیغات اسلامی اداره می‌شوند و مراکز و موسسات مردمی، گروه‌ها و افراد موثر فرهنگی جامعه به‌عنوان بزرگترین داشته‌های سازمان به شمار می‌آیند.

وی تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از طریق برقراری ارتباط با مبلغین و مبلغات، هیئات مذهبی، کانون مداحان، مراکز قرآنی، بانوان فعال و فرهیخته شبکه وسیع تبلیغی را تشکیل داده است که در راستای مقابله و مبارزه با جبهه معارض فرهنگی دشمن در حال ایفای نقش هستند.

وی با اشاره به سفرهای استانی که در سال توسط گروه کارشناسی سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه مبلغین انجام می‌گیرد، افزود: ما در انجام سفر به استان‌های مختلف دو هدف را مد نظر داریم که ارزیابی فعالیت‌های حوزه کاری امور مبلغین و مساجد و برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی به‌عنوان اهداف این سفرها به شمار می‌روند.

رقیمی افزود: در این ارزیابی‌ها فرایند کارها مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهادات لازم برای ارتقاء سطح فرهنگی فعالیت‌ها به استان ارائه می‌شوند و در بخش نشست‌ها با مدیران شهرستانی سازمان تبلیغات اسلامی اولویت‌های اجتماعی و فرهنگی توسعه استان و هماهنگی در فعالیت‌ها و برنامه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

کد N85520

وبگردی