آفتاب
نماینده مردم گرگان و آق قلا:

پتروشیمی گلستان در مسیر نهایی شدن قرار داد

پتروشیمی گلستان در مسیر نهایی شدن قرار داد

نماینده مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شریف و سهامداران پتروشیمی استان نگران آینده این پروژه مهم نباشند چون چشم اندازی امیدوار کننده و روشن در انتظار این طرح مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا در گرگان، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری افزود: پتروشیمی گلستان امروز در بهترین وضعیت چند سال گذشته خود قرار دارد و با پیگیری های انجام شده نمایندگان استان در مسیر نهایی شدن قرار دارد.

وی ادامه داد: با رفع تحریم پتروشیمی ها، مهمترین مانع بر سر خرید تجهیزات و تکمیل این پروژه مهم برداشته شده و انتظار می رود که مشکلات شرکت صنایع پتروشیمی گلستان به طور کامل رفع شود.

طاهری با اشاره به مصوبه مهم وام ارزی 277 میلیون یوریی از صندوق توسعه ملی تصریح کرد: با حل شدن مساله تسهیلات ارزی از این صندوق که بعد از چند سال تلاش نتیجه داد و خبر خوبی برای سهامداران بود، اکنون بخش ریالی آن نیاز به تقویت دارد که امیدوارم بزودی به نتیجه برسد.

وی با اشاره به توافقنامه ژنو، فضای جدید کشور و رفع تحریم­‌های بخش پتروشیمی، آینده پتروشیمی گلستان را بسیار امیدوار کننده خواند و از سرمایه گذاران گلستانی خواست که بیشتر به این بخش وارد شوند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: با پیگیری های انجام شده انتظار داریم در ماه­های آینده اتفاقات بزرگی در این پروژه مهم بیفتد تا آرزوی چندین ساله مردم و سهامداران گلستانی محقق شود.

طاهری با اشاره به برخی نقدها درباره پتروشیمی گلستان تصریح کرد: همه مسئولان عالی کشور، نمایندگان مجلس و مردم به اهمیت این پروژه مهم و نقش راهبردی آن در شتاب گرفتن روند توسعه استان واقف هستند و برای به بهره برداری رسیدن آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در پایان از مسئولان پتروشیمی گلستان خواست که به نقدهای ارائه شده در زمینه این پروژه پاسخ دهند.

انتهای پیام

کد N84615

وبگردی