آفتاب

نقدی: رییس جمهور آمریکا در طول 35 سال گذشته جرأت پاسخ گویی به سوال خبرنگاران ایرانی را نداشته است

نقدی: رییس جمهور آمریکا در طول 35 سال گذشته جرأت پاسخ گویی به سوال خبرنگاران ایرانی را نداشته است

رییس سازمان بسیج مستضعفین دلیل مصاحبه نکردن رئیس جمهور امریکا با خبرنگاران ایرانی را مطرح کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در مراسم رونمایی از گزارش نقض حقوق بشر در آمریکا طی سال 2013 میلادی با بیان این‌که تیراندازی در محیط های علمی دانشگاه‌های آمریکا پدیده‌ای ویژه آمریکا است،خاطرنشان کرد:رییس جمهور آمریکا در طول 35 سال گذشته به خاطر همین واقعیت‌ها جرأت پاسخ گویی به سوال یک خبرنگار ایرانی را نداشته و نخواهد داشت.
وی  گفت: امروز در داخل امریکا بدترین مدیریت حقوق بشر از سوی حکام کاخ سفید اعمال می شود.

نقدی در این مراسم که به همت معاونت روابط بین الملل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد و از سند و گزارش نقض حقوق بشر در امریکا طی سال 2013 که به سه زبان انگلیسی، عربی و اسپانیایی نیز ترجمه شده است رونمایی گردید به وجود قوانین ناقض حقوق بشر در قانون آمریکا اشاره و تصریح کرد: مردم آمریکا قربانی صنعت تسلیحات آمریکا هستند که صاحبان این صنایع برای تامینِ بازار مصرف خود، حتی در داخل آمریکا تلاش می‌کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین رفتار دولت آمریکا را در مقابل آزادی خواهان جنبش 99 درصدی یادآور شد و افزود: سندی که امروز رونمایی شود یک هزارم واقعیت های ضد حقوق بشری در آمریکاست که اگر اجازه بررسی آزادانه در آمریکا داده شود این سند حجم چند صد برابری پیدا می کند.

وی آمریکا را ریشه مدیریت ناامنی جنایت و ترور در سراسر دنیا خواند و ادامه داد: وضعیت ضد حقوق بشر در آمریکا امروز به همه دنیا سرازیر شده و همه کشورها از آتش آن رنج می برند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج تلاش آمریکا را برای بقای رهبری در جهان سبب همه جنایت‌ها در جهان معرفی نموده و خاطر نشان کرد: آزادی بشریت در گرو روی کار آمدن دولتی با انتخاب مردم و نه به وسیله سرمایه داری می‌باشد و مردم دنیا برای کنار گذاشتن رهبری تحمیلی آمریکا بر جهان باید به صحنه بیایند، چراکه غول های رسانه‌ای و حتی اکثر سازمان های بین المللی در خدمت استکبار هستند.

/2727

کد N84435

وبگردی