آفتاب

پروژه تحقیقاتی تحولات جمعیتی به سازمان ثبت احوال محول شد

پروژه تحقیقاتی تحولات جمعیتی به سازمان ثبت احوال محول شد

وزیر کشور ماموریتی را به سازمان ثبت احوال محول کرده‌ که این سازمان با استفاده از ظرفیتهای تخصصی موجود در کشور از قبیل مراکز علمی و پژوهشی، مؤسسات علمی و صاحبنظران برجسته حوزه‌های مختلف علمی این پروژه را اجرایی می‌کند.

ایلنا: وزیر کشور انجام پروژه تحقیقاتی جامع در زمینه تحولات جمعیتی و پیش بینی آن را به سازمان ثبت احوال محول کرد.

به گزارش ایلنا، "علی اکبر محزون" مدیرکل دفتر آمار، اطلاعات جمعیتی و مهاجرت در بیستمین جلسه شورای راهبردی آمار و اطلاعات جمعیتی که با حضور کار‌شناسان و صاحبنظران این حوزه برگزار شد با بیان این مطلب افزود: بمنظور تحلیل جامع از جمعیت، با توجه به ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت و... وزیر محترم کشور ماموریتی را به سازمان ثبت احوال محول کرده‌اند که این سازمان با استفاده از ظرفیتهای تخصصی موجود در کشور از قبیل مراکز علمی و پژوهشی، مؤسسات علمی و صاحبنظران برجسته حوزه‌های مختلف علمی این پروژه را اجرایی می‌کند.

گفتنی است در این جلسه دکتر محمد جواد محمودی رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های جمعیتی آسیا و اقیانوسیه، دکتر حبیب ا... زنجانی مدیر طرحهای مرکز مطالعات و تحقیقات شهرسازی، دکتر علیرضا زاهدیان رییس پژوهشکده آمار، دکتر یدا... محرابی نماینده انجمن آمار ایران، دکتر خلیل علی محمدزاده نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر طه نورالهی مشاور رییس مرکز آمار و جمعی از مدیران سازمان ثبت احوال بعنوان شورای راهبردی آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال حضور داشتند.

در جلسه شورای راهبردی آمار و اطلاعات جمعیتی ضمن تاکید بر ضرورت انجام چنین پژوهشی، توجه دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور به این مهم را در خور تحسین دانستند و بر استفاده از تمامی ظرفیتهای علمی پژوهشی مختلف در اجرای این طرح تاکید شد.

همچنین صاحبنظران شرکت کننده آمادگی همکاری برای اجرای این پروژه را اعلام کردند.

کد N83801

وبگردی