آفتاب
قوامی در گفت‌وگو با ایلنا:

رفع تحریم‌ها منافع عده‌ای را به خطر انداخته است

رفع تحریم‌ها منافع عده‌ای را به خطر انداخته است

کسانی که وضع کشور را به این وضع کشانده‌اند باید در محضر ملت مورد محاکمه قرا گیرند/پولهای کشور به دلیل وجود تحریم‌ها در کشورهایی همچون چین و روسیه بلوکه شده است.

نماینده اصلاح طلب مجلس ششم با بیان اینکه عده‌ای با برداشته شدن تحریم‌ها منافع خود را در خطر می‌بینند، گفت: اکنون که با روی کار آمدن دولت جدید بحران‌ها کمی فرو کش کرده و تورم و نرخ رشد ارز تا حدودی مهار شده و بازار به یک ثبات نسبی دست پیدا کرده است، عده‌ای منافع باندی و گروهی و شخصی خود را در خطر می‌بینند.

حجت الاسلام و المسلمین ناصر قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،  در تحلیل خود از نارضایتی برخی از اصولگرایان از به اجرا درآمدن توافقات هسته‌ای اخیر اظهار داشت: ما باید به تاریخ ۱۰ سال گذشته یعنی درست در زمانی که اصلاح‌طلبان اعلام‌خطر کردند که این مسیری که می‌رویم باعث به وجود آمدن مشکلات و گرفتاریهایی در کشور خواهد شد و کشور را به بن بست خواهدکشاند، باز‌گردیم.

نماینده اسبق مجلس با اشاره به مشکلات به وجود آمده در نتیجه تحریم‌ها خاطرنشان کرد: پولهای کشور به دلیل وجود تحریم‌ها در کشورهایی همچون چین و روسیه بلوکه شده است. مخصوصا کشور چین که از پول ما استفاده می‌کند،  نفت ما را می‌خرد و پول ما را نمی‌دهد. چنانچه ما بخواهیم ۴میلیارد از پول خودمان را پس بگیریم باید به صورت قطره چکان آن را پس بگیریم.

وی در ادامه افزود: این در حالی است که کسانی که وضع کشور را به این وضع کشانده‌اند باید در محضر ملت مورد محاکمه قرا گیرند.

قوامی با بیان اینکه عده‌ای با برداشته شدن تحریم‌ها منافع خود را در خطر می‌بینند، گفت: اکنون که با روی کار آمدن دولت جدید بحران‌ها کمی فرو‌کش کرده و تورم و نرخ رشد ارز تا حدودی مهار شده و بازار به یک ثبات نسبی دست پیدا کرده است عده‌ای منافع باندی و گروهی و شخصی خود را در خطر می‌بینند.

کد N83582

وبگردی