آفتاب
رئیس اسبق گمرک استان زنجان:

درآمدهای گمرگ استان زنجان به 50 میلیارد تومان در سال‌جاری افزایش یافت

درآمدهای گمرگ استان زنجان به 50 میلیارد تومان در سال‌جاری افزایش یافت

علیرغم تمام این مشکلات درآمدهای گمرک استان زنجان از ۱۲ میلیارد تومان در سال ۹۰ به ۵۰ میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

رئیس اسبق گمرک استان زنجان از افزایش درآمدهای گمرک استان در سال جاری خبر داد و گفت: این درآمد‌ها از ۱۲ میلیارد تومان در سال گذشته به ۵۰ میلیارد تومان در سال جاری ارتقاء یافت.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رئیس اسبق گمرک استان زنجان گفت: علیرغم تمام این مشکلات درآمدهای گمرک استان زنجان از ۱۲ میلیارد تومان در سال ۹۰ به ۵۰ میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.
موسی محمدی شامگاه دیروز (۶ بهمن) در مراسم تودیع و معارفه رئیس گمرک استان زنجان به ارائه گزارشی از عملکرد خود پرداخت و اظهار داشت: شاخصهای گمرک تنها صادرات نیست و گمرک استان در سال ۹۰ شاهد یک جهش در بحث درآمد‌ها بوده است.
به گفته وی در همین راستا ۲۱۶ میلیون دلار صادرات، ۲۷ میلیون دلار واردات و ۵۰ میلیارد تومان درآمد گمرکی را در استان زنجان طی این سال‌ها شاهد بودیم.
این مقام مسئول به برخی از مشکلات گمرک استان در بحث کمبود نیروی انسانی و برخی نرم افزارهای و تجهیزات سخت افزاری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: علیرغم تمام این مشکلات درآمدهای گمرک استان زنجان از ۱۲ میلیارد تومان در سال ۹۰ به ۵۰ میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.
رئیس جدید گمرک استان زنجان نیز در سخنانی با تبریک (۶ بهمن) روز جهانی گمرک اظهار داشت: گمرک استان زنجان به جهت وضیت اقتصادی و جغرافیایی از موقعیت خاصی برخوردار است.
احمد برکابیان به برنامه‌های خود اشاره کرد و افزود: تلاش در جهت پیاده سازی روشهای الکترونیکی، استقبال از صنایع و ارتباط با واردکنندگان و افراد مرتبط در امر تجارت و استفاده از پتانسیل بخش خصوصی در دستور کار مدیریت جدید قرار خواهد گرفت.

کد N83385

وبگردی