آفتاب

گاف عجیب ولیعهد عربستان

گاف عجیب ولیعهد عربستان

امیر «سلمان بن عبدالعزیز» ولیعهد عربستان هنگامی که اخیرا با «علی زیدان» نخست وزیر لیبی دیدار کرده بود از وی خواسته که سلامش را به «برادر سرهنگ قذافی» برساند.

به گزارش آفتاب به نقل از فارس،  ولیعهد عربستان در دیدار اخیر خود با نخست‌وزیر لیبی دچار فراموشی شده و از وی خواسته سلامش را به قذافی برساند.
به گزارش پایگاه خبری «پانوراما الشرق الاوسط»، امیر «سلمان بن عبدالعزیز» ولیعهد عربستان هنگامی که اخیرا با «علی زیدان» نخست وزیر لیبی دیدار کرده بود از وی خواسته که سلامش را به «برادر سرهنگ قذافی» برساند.
بر اساس این گزارش زیدان از این درخواست عجیب و غریب ولیعهد عربستان تعجب کرده زیرا پیش از آن امیر سلمان شرایط و تحولات اخیر لیبی را از نخست وزیر لیبی جویا شده بوده است.
با وجود اینکه دلایل فراوانی بر ابتلای ولیعهد 78 ساله عربستانی به بیماری آلزایمر وجود دارد اما برخی مقامات لیبیایی تأکید کرده‌اند که ولیعهد عربستان دچار لغزش زبانی و یا فراموشی نشده بلکه او تلاش کرده پیامی را از طریق این جمله ارائه بدهد که شرایط لیبی حتی بعد از مرگ قذافی نابسامان است.
اما رسانه‌های حوزه خلیج فارس تلاش می‌کنند با بیان اینکه ولیعهد پرمشغله و پرکار است فراموشی او را توجیه کنند و مدعی شده‌اند به دلیل اینکه وظایف پادشاه 89 ساله به او محول شده ولیعهد فراموشکار شده است.
سلمان بن عبدالعزیز متولد دسامبر 1935 و بیست و پنجمین پسر عبدالعزیز بن عبدالرحمن الفیصل آل سعود موسس خاندان آل سعود است.وی 5 همسر داشته که از سه تن از آنها 13 فرزند دارد.
کد N83158

وبگردی