آفتاب

پلیس امریکا هویت تیرانداز مرکز خرید مریلند را اعلام کرد

پلیس امریکا هویت تیرانداز مرکز خرید مریلند را اعلام کرد

تهران - ایرنا- پلیس امریکا اعلام کرد : مرد مسلحی که دو نفر را در یک مرکز خرید مریلند به ضرب گلوله کشت جوان نوزده ساله ای بود که به همراه مادرش درحومه واشنگتن زندگی می کرد وحدود یک ساعت پیش از تیراندازی با یک تاکسی وارد این مرکز خرید شده بود.

اما پس از گذشت یک روز از تیراندازی روزگذشته پلیس نتوانسته است انگیزه ˈ داریون مارکوس آگیلار ˈ را از کشتن یک مرد ویک زن جوان در مرکز خرید کلمبیا درمریلند واقع درحدود 32 کیلومتری غرب بالتیمور پیش از مبادرت به خودکشی دریابد.

به گزارش خبرگزاری رویترز ازواشنگتن، پلیس هیچ مدرکی درمورد آشنایی آگیلار ازاهالی شهر کالج پارک مریلند، با این دو قربانی که دریک مغازه لباس و اسکیت بورد فروشی کار می کردند نیافته است .

ˈ بیل مک ماهون ˈ رئیس پلیس منطقه ˈ هوارد کانتی ˈ شامگاه یکشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: ˈ ما رابطه ای بین قربانیان وتیرانداز را پیدا نکردیم . ˈ

آگیلار شش تاهشت گلوله تفنگ شکاری برای کشتن برایانا بنولو 21 ساله که وی نیز اهل کالج پارک بود وتایلور جانسون 25 ساله ازمونت ایری مریلند شلیک کرد.

هردوی آنان از کارکنان فروشگاه زومییز محل وقوع تیراندازی بودند . یک نفر دیگر در طبقه پایین تر براثر اصابت گلوله زخمی شد وچهار نفر دیگر نیز به دنبال آشوب وهرج ناشی از تیراندازی صدمه دیدند.

مترجمام 1403/536
کد N82929

وبگردی