آفتاب

اسنودن: مقامات امریکا درصدد کشتن وی هستند

اسنودن: مقامات امریکا درصدد کشتن وی هستند

تهران - ایرنا - ادوارد اسنودن افشاگر اطلاعات جاسوسی امریکا در یک مصاحبه تلویزیونی که قرار است روز یکشنبه پخش شود، ابراز نگرانی کرد که مقامات دولت امریکا درصدد کشتن وی هستند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین ، این اظهار نظر چند روز پس از آن صورت گرفت که ˈ آناتولی کوچرنا ˈ وکیل اسنودن گفت : وی به دنبال گزارش چند روز پیش یک پایگاه اینترنتی امریکا مبنی بر وجود تهدیدهای صریح از سوی مقامات نامبرده نشده پنتاگون و آژانس امنیت ملی امریکا نگران از دست دادن جان خود شده است .

اسنودن همچنین به شبکه تلویزیونی آلمان گفته است :ˈ این افراد که مقامات دولتی هستند، گفته اند که دوست دارند در مغز من یک گلوله خالی کنند یا مرا پس از بیرون آمدن از سوپر مارکت مسموم کنند و سپس شاهد مرگ من هنگام دوش گرفتن باشند. ˈ

نقل قول های ترجمه شده اسنودن توسط شبکه تلویزیونی ˈ آ. آر.د ˈ المان به عنوان بخشی از یک مصاحبه طولانی تر که به طور مخفیانه در مسکو انجام شده و قرار است بعدا در اواخر یکشنبه پخش شود، انتشار یافته است .

اسنودن پس از فرار از امریکا در ماه اوت به طور موقت از روسیه پناهندگی گرفت، اقدامی که موجب خشم واشنگتن شد و یک عامل کلیدی در تصمیم باراک اوباما برای لغئو یک اجلاس سران با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری سوریه بود.

مترجمام 1403 ** 1917
کد N82824

وبگردی