آفتاب
انصاری در گفت‌وگو با ایلنا:

مجمع نمایندگان استان هرمزگان و تهران فردا با رئیس‌جمهور دیدار می‌کند

مجمع نمایندگان استان هرمزگان و تهران فردا با رئیس‌جمهور دیدار می‌کند

دیدار دوجانبه مجمع نمایندگان استان ها در مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور موجب کاهش و رفع بسیاری از مشکلات بین نمایندگان دولت و مجلس خواهد شد.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور از دیدار مجمع نمایندگان استان هرمزگان و شهرستان‌های تهران با رئیس جمهور روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در گفت‌و‌گو  با خبرنگار ایلنا،، درباره دیدارهای هفتگی رئیس جمهور با مجمع نمایندگان استانی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق برگزاری مداوم این جلسات دوشنبه صبح دکتر روحانی با مجمع نمایندگان استان هرمزگان و شهرستانهای تهران دیدار و گفتگو می کند.

وی با بیان اینکه برگزاری مشترک دولت و مجلس همواره در دولت یازدهم مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: دیدار دوجانبه مجمع نمایندگان استان ها در مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور موجب کاهش و رفع بسیاری از مشکلات بین نمایندگان دولت و مجلس خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: دولت همواره سعی دارد شان و جایگاه مجلس را در حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور حفظ نگهداشته و همواره به آن اهمیتی دوچندان ببخشد.

انصاری خاطرنشان کرد: اعضای مجمع نمایندگان استانهایی که تاکنون با رئیس جمهور دیدار داشته‌اند، از این دیدارها رضایت داشته‌اند.

کد N82014

وبگردی