آفتاب
اسماعیلی خطاب به زندانبانان؛

هیچ کس بهتر از خودمان نمی‌تواند حافظ ما باشد

هیچ کس بهتر از خودمان نمی‌تواند حافظ ما باشد

رییس سازمان زندان‌ها گفت: زندان عادل‌آباد شیراز در انجام فعالیت‌های قرآنی پیشرو بوده و چهار اندرزگاه قرآنی در این مرکز دایر است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامحسین اسماعیلی در جمع کارکنان زندان‌های شیراز گفت: هدف از دیدار با کارکنان، اطلاع از دستاوردها، توفیقات و تلاش کارکنان و همچنین بررسی مشکلات همکاران در زندان‌ها است.

وی افزود: همه ما می‌دانیم زندانبانی از مشاغل سخت و زیان‌آور است، اما در کنار این سختی‌ها، تلاش می‌کنیم تا از سختی‌های زندانبانی کاسته و بر دستاوردهای ما در این حوزه افزوده شود.

رییس سازمان زندان‌ها تاکید کرد: با وجود همه سختی‌ها و مشکلات، کارهایی زیادی انجام شده است و قطعا این سختی‌ها، گشایش در کار را به دنبال خواهد داشت، اما نباید به آنچه انجام داده‌ایم بسنده کنیم و رضایت داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه منابع انسانی و همکاران ما سرمایه‌های ارزشمندی هستند که باید حفظ و حراست شوند، اضافه کرد: توصیه من به مدیران در جلسات متعدد تکریم، ایجاد زمینه رشد، بالندگی به منظور ایجاد زمینه تعالی در بین همکاران است و مدیران عالی سازمان در آینده از بین این همکاران انتخاب می‌شوند؛ بنابراین باید زمینه را برای رشد آنها فراهم کنیم.

اسماعیلی با تأکید برحفظ منابع ارزشمند انسانی و جلوگیری از آسیب در بین آنها گفت: در جهت حفظ و حراست، هیچ کس بهتر از خودمان نمی تواند حافظ ما باشد و برای حفاظت، پیشگیری، و جلوگیری از آسیبهای گوناگون که ما را تهدید می کند باید مواظب خودمان باشیم تا آسیب متوجه ما نشود.

انتهای پیام

کد N81425

وبگردی