آفتاب
یک عضو کمیسیون صنایع تاکید کرد:

مجمع جهانی اقتصاد بسترساز حماسه اقتصادی است

مجمع جهانی اقتصاد بسترساز حماسه اقتصادی است

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس سفر رئیس جمهور به مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس را شاه‌کلید تحقق حماسه اقتصادی دانست و افزود: رئیس جمهور در این اجلاس بسیار هنرمندانه جاذبه‌های سرمایه‌گذاری کشور و خصیصه‌های واقعی کشور و چهره نورانی اسلام و مسلمانان را به جهانیان معرفی کرد و بدین ترتیب تحقق حماسه اقتصادی را کلید زد.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) گفت: رئیس جمهور در اجلاس داووس بکر بودن بستر انرژی برای سرمایه‌گذاران و امنیت داخلی ایران را بسیار هنرمندانه و با ذکاوت و کیاست به گوش جهانیان رساند.

نماینده مردم اردبیل خاطر نشان کرد: رئیس جمهور در این اجلاس ظرفیت‌های کشور را برای سرمایه‌گذاران به زیبایی تشریح کرد. بنده یقین دارم که سرمایه‌گذاران از این ظرفیت و موقعیت استقبال خواهند کرد . شرکت‌های خارجی برای توسعه فعالیت‌های بین‌المللی خود در ایران به ویژه در حوزه نفت و گاز به ایران خواهند آمد.

پیرموذن امنیت و آرامش داخلی کشور را مورد اشاره قرارداد و افزود: با روی کار آمدن دولت یازدهم نسیم امنیت و آرامش مرزهای کشور را پشت‌سر گذاشته است و رئیس جمهور با این پیام خود پل ارتباطی بین ایران و جهان را بنیان نهاد که در سایه سخنان رئیس جمهور در اجلاس داووس حماسه اقتصادی رقم خواهد خورد که من امیدوارم این حماسه با همراهی مجلس تؤام باشد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نفت و گاز را از ظرفیت‌های باالقوه جمهوری اسلامی ایران برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی برشمرد و افزود: یقینا با قوانین منعطف سیاست‌های نظام سرمایه‌گذاران به ایران خواهند آمد و ما از آنان استقبال خواهیم کرد چرا که ظرفیت فوق‌العاده ایران اجازه انصراف سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری در ایران را نخواهد داد.

انتهای پیام

کد N81211

وبگردی