آفتاب
شهریاری خبر داد

ارایه 160 خواسته در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

ارایه 160 خواسته در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات گفت: تاکنون 147 خواسته از خواسته‌های قوه قضائیه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ارجاع شده که تا اواخر اسفندماه سه مرحله دیگر از این خواسته‌ها اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین حمید شهریاری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه دفاتر خدمات التکرونیک قضایی حدود دو سال است کار خود را آغاز کرده، ادامه داد: پایلوت این طرح در شهر تهران دو سال گذشته راه‌اندزای شد و 147 خواسته از خواسته‌های قوه قضائیه به این دفاتر ارجاع شده است.

وی افزود: امروز مرحله سیزدهم خواسته‌ها اجرایی می‌شود و در کل 160 خواسته در دفاتر خدمات قضایی مانند اعتراضات و غیره عرضه می‌شود.

رئیس مرکز آمار و فن‌آوری اطلاعات تصریح کرد: امیدواریم تا اواسط ماه آینده بتوانیم کل خواسته‌ها را از طریق دفاتر خدمات التکرونیک انجام دهیم.

شهریاری تصریح کرد: سه مرحله دیگر باقی مانده که تا اواخر اسفندماه این سه مرحله را نیز اجرایی خواهیم کرد.

وی افزود: این کار علاوه بر اینکه سفرهای درون شهری را کاهش داده موجب افزایش رضایت مردمی شده است. همچنین اتقان ثبت اطلاعات نیز افزایش پیدا کرده؛ چرا که رسیدگی‌ها را آسان‌تر و عدالت را برای اصحاب دعوی امکان‌پذیرتر کرده است.

ادامه دارد ...

کد N81066

وبگردی