آفتاب

لاریجانی:لایحه دولت درباره هدفمندی وضع آرامی را پیشنهاد داده و ما این مسیر را درست می‌دانیم

لاریجانی:لایحه دولت درباره هدفمندی وضع آرامی را پیشنهاد داده و ما این مسیر را درست می‌دانیم

جلسه علنی امروز مجلس پیش از ساعت قانون خود به دلیل بررسی لایحه بودجه 93 در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی در پایان جلسه امروز با اشاره به برخی انتقادات نسبت به لایحه الحاقی دولت درباره هدفمندی یارانه ها که با امضای معاون رییس جمهور به مجلس ارائه شده است، گفت: برخی نمایندگان انتقاد داشتند که این لایحه باید با امضای رییس جمهور به مجلس ارائه می شد و این نحوه ارسال درست نیست. نمایندگان دولت باید دقت کنند که روال این است که امضای رییس جمهور باید پای لوایح دولت باشد و طبق قانون این اشکال وارد است.

وی تصریح کرد: اما ما این را حمل به صحت می کنیم چون رییس جمهور در مسافرت بودند و این عجله وجود داشت که بحث هدفمندی یارانه ها سریعتر در مجلس بررسی شود.

لاریجانی همچنین خطاب به نمایندگان گفت: این لایحه باید در کمیسیون‌های مختلف بررسی شود و این کمیسیون‌ها باید امروز نظر خود درباره این لایحه را به کمیسیون تلفیق ارائه دهند تا این کمیسیون بتواند امروز لایحه بودجه را نهایی و به صحن بیاید. اگر نمایندگان هم پیشنهادی درباره این لایحه الحاقی دارند همین امروز به کمیسیون های خود ارائه دهند و از وقت استفاده کنند.

وی ادامه داد: این پیشنهادی که دولت درباره هدفمندی ارائه داده یک وضع آرامی را برای هدفمندی یارانه ها پیشنهاد داده است و ما این مسیری که با آرامش هدفمندی کردن یارانه ها را طی کند درست می دانیم. ردیف‌هایی که برای این منظور در نظر گرفته شده است مطابق قانون باید مورد توجه باشد.

/27220

 

کد N80797

وبگردی