آفتاب

دیلی بیست، حضور روحانی در داووس را با حضور مت دیمون مقایسه کرد

دیلی بیست، حضور روحانی در داووس را با حضور مت دیمون مقایسه کرد

پایگاه اینترنتی دیلی بیست آمریکا در تحلیلی از سفر رییس جمهور کشورمان به سوئیس، حضور او را با حضور مت دیمون ستاره سینمای هالیوود مقایسه کرد.

به گزارش خبرآنلاین پایگاه اینترنتی دیلی بیست آمریکا در تحلیلی سفر رییس جمهور کشورمان به سوئیس برای شرکت در چهل و چهارمین نشست مجمع جهانی اقتصاد را مثبت دانسته و با مقایسه این حضور با حضور مت دیمون ستاره هالیوود نوشت: روحانی ستاره این اجلاس بوده است.

دیلی بیست نوشت در نشست های داووس حضار به شنیدن حرف های مبهم عادت دارند. کم پیش می آید مقامی در این نشست حاضر شود و به قول فرانسوی ها به زبان دیگری به غیراز زبان «چوب خشک» حرف بزند و روحانی هم در دو روز اول نشست داووس به ستاره نمایش تبدیل شد.

وقتی مت دیمون ، هنرپیشه آمریکایی روز چهارشنبه درباره نیاز جهان به آب آشامیدنی صحبت کرد ، شمار زیادی از وی حمایت کردند. یکی دو دقیقه بعد ، روحانی از سالن پایین آمد و عکاس ها دور وی را گرفتند و برای اینکه بتوانند از زاویه بهتر عکس بگیرند ، از سرو کول هم بالا می رفتند ؛ روحانی هم لبخندی زیبا اما نامفهومی داشت.دیلی بیست ادامه داده است که روحانی از شایستگی لازم برای حضور در این نشست برخوردار بود و سخنرانی وی در تالاری که از جمعیت موج می زد موید این ادعا است.

4949

کد N80558

وبگردی