آفتاب

نمایشگاه کتاب هرمزگان تازه های نشر را به مردم معرفی می‌کند

نمایشگاه کتاب هرمزگان تازه های نشر را به مردم معرفی می‌کند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: نمایشگاه کتاب هرمزگان فرصت مناسبی را برای دسترسی مردم این استان به تازه های نشر فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، ابوالقاسم جراره در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان با تاکید بر لزوم افزایش سرانه مطالعه در استان هرمزگان، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان در شهر بندرعباس فرصت بسیار مناسبی برای دسترسی مردم این استان به تازه‌های نشر و افزایش مطالعه در میان شهروندان هرمزگانی است.

وی ادامه داد: داشتن کیفیت‌وکمیت مناسب یکی از کارکردهای برپایی نمایشگاه‌های این چنینی است و مردم می‌توانند به دور از هرگونه دغدغه با صرف کمترین هزینه در این نمایشگاه کتاب های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی تصریح کرد: با بالا بردن سطح کیفی و کمی برگزاری نمایشگاه کتاب و حضور ناشران معتبر در این نمایشگاه دیگر نیازی به صرف هزینه و رفتن مردم به نمایشگاه کتاب تهران نخواهد بود و شهروندان می توانند این کتاب‌ها را در همین نمایشگاه کتاب بندرعباس تهیه کنند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، بندرخمیر، ابوموسی و حاجی آباد در مجلس شورای اسلامی نحوه برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان را مناسب ارزیابی کرد و از برگزار کنندگان این نمایشگاه به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به عنوان متولی اصلی این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

کد N80167

وبگردی