آفتاب
دادستان کرمان خبر داد

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: اعضای یک باند که از طریق ایجاد و بروز تصادفات ساختگی و همچنین خودزنی یا ایجاد صدمات عمدی برای وصول بیمه اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

یدالله موحد در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، اظهار کرد: اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان در قالب گزارشی به دادستان کرمان اعلام کرد که تعدادی از مصدومان سوانح رانندگی مشکوک هستند و احتمال ایجاد تصادفات صوری و ساختگی برای کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه وجود دارد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس پرونده‌ای تشکیل و به دلیل اهمیت آن، این موضوع برای انجام تحقیقات به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ارجاع داده شد و در نهایت چهار نفر از افراد مشکوک دستگیر شدند.

موحد با تاکید بر این مطلب که این افراد پس از شناسایی و در تحقیقات صورت گرفته به عمل ارتکابی اقرار کردند، ادامه داد: برحسب اقرار افراد دستگیر شده، دو نفر دیگر نیز در شهرستان رفسنجان شناسایی شدند و به دنبال آن چهار نفر دیگر شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان خاطرنشان کرد: برای این افراد در باره اتهام کلاهبرداری، قرار بازداشت موقت صادر شده است و تحقیقات تکمیلی این پرونده توسط دادیار شعبه هشتم در حال انجام است.

وی تاکید کرد: شناسایی و دستگیری سایر عوامل این باند در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

کد N79895

وبگردی