آفتاب

امروز،پایان فرصت ارائه پیشنهاد در مورد حقوق شهروندی/فردا، احتمالا استاندار خراسان رضوی معرفی می شود

امروز،پایان فرصت ارائه پیشنهاد در مورد حقوق شهروندی/فردا، احتمالا استاندار خراسان رضوی معرفی می شود

فارس نوشت:

الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس‌جمهور با اشاره به پایان مهلت فرصت ارائه پیشنهادات برای انجام اصلاحات در تدوین حقوق شهروندی است گفت: تاکنون نزدیک به 200 مقاله علمی از خبرگان علمی، نمایندگان مجلس، علما و دانشگاهیان به دست ما رسیده است که در حال اعمال اصلاحات در این سند هستیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور افزود:پس از تدوین سند نهایی، رئیس‌جمهور شاکله آن را بررسی کرده و در نهایت تصمیم‌گیری می‌شود که سند حقوق شهروندی به صورت لایحه به مجلس برود یا به عنوان بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود یا اینکه به عنوان یک سند فراقوه‌ای اعلام شود.

استاندار خراسان رضوی احتمالا فردا مشخص می شود
عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در خصوص گزینه‌های پیشنهادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه اسماعیل نجار یکی از گزینه‌های پیشنهادی است، اظهارداشت: احتمالاً در جلسه هیات دولت در روز یکشنبه استاندار خراسان رضوی مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه ما گزینه خود را به دولت ارائه کرده‌ایم و دولت باید در دستور کار قرار دهد، گفت: آقای نجار هم جزو گزینه‌های استانداری خراسان رضوی است.

«اسماعیل نجار» استانداری کرمان را در سوابق خود دارد و پیش از این خبرگزاری فارس در خبری وی را به عنوان گزینه نهایی استانداری خراسان رضوی معرفی کرده بود.

/27220

کد N79132

وبگردی