آفتاب

اخبار کوتاه از اردبیل

اخبار کوتاه از اردبیل

14 معلم به عنوان معلمان نمونه استان اردبیل انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا، معلمان نمونه استان اردبیل در سال تحصیلی جاری اعم از معلمان نمونه کشوری، استانی و منطقه‌ای همزمان با هفته معلم از 12 تا 18 اردیبهشت ماه در آیین‌های ویژه‌ای که در سطح کشور، استان و شهرستان‌ها و مناطق برگزار می‌شود مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

فعالیت 173 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی اردبیل

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل گفت: در حال حاضر تعداد 173 دستگاه اتوبوس اعم از بخش خصوصی و ملکی در ناوگان اتوبوسرانی اردبیل فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایسنا ، ابراهیم صفری مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل در جلسه معاونان و شورای هیئت‌مدیره سازمان اتوبوسرانی در اردبیل، با اشاره به این‌که تا پایان امسال تمامی اتوبوس‌های شهری اردبیل به بخش خصوصی واگذار می‌شوند، افزود: در حال حاضر تنها شش دستگاه اتوبوس شهری در دست سازمان است و مابقی واگذار شده که تلاش ما بر این است که این شش دستگاه اتوبوس شهری نیز به بخش خصوصی واگذار شود.

وی گفت: در حال حاضر تعداد 173 دستگاه اتوبوس اعم از بخش خصوصی و ملکی در ناوگان اتوبوسرانی اردبیل در 36 مسیر تعیین شده مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

تکمیل تصفیه خانه فاضلاب پارس آباد نیازمند 115 میلیارد ریال اعتبار است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: برای تکمیل و بهره برداری از طرح تصفیه خانه فاضلاب پارس آباد اعتباری بالغ بر 115 میلیارد ریال نیاز است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین حسن‌زاده در بازدید از این طرح در پارس آباد تصریح کرد: از این میزان اعتبار 78 میلیارد ریال برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب و 38 میلیارد ریال برای شبکه فاضلاب مورد نیاز است.

وی با اشاره به پیشرفت 53 درصدی این پروژه اضافه کرد: تاکنون برای اجرای طرح فاضلاب شبکه و تصفیه خانه بالغ بر 158 میلیارد ریال هزینه شده که 56 میلیارد ریال آن برای تصفیه خانه و 102 میلیارد ریال برای شبکه فاضلاب بوده است.

انتهای پیام

کد N77297

وبگردی