آفتاب
اشتباه مسئولان برگزاری مسابقه‌ها پرش سه گام جام فجر

بانوان در پرش سه‌گام رکوردی نزدند!

بانوان در پرش سه‌گام رکوردی نزدند!

رکوردشکنی در ماده پرش سه گام داخل سالن بانوان از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها اشتباه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از برگزاری مسابقه پرش سه گام که مهسا معتمدی با رکورد 12 متر و 12 سانتی‌متر اول شده بود از سوی مسئولان برگزاری اعلام شد که رکورد کشوری این ماده پیش از این در سال 84 در دست این ورزشکار بوده و حالا 12 سانتی‌متر بهبود یافته است. حتی خبر رکوردشکنی معتمدی از طریق بلندگوی سالن هم اعلام شد اما دقایقی پس از آنکه رسانه‌ها این خبر را منتشر کردند، به پریسا بهزادی نایب رییس بانوان دوومیدانی اعلام کردند که رکورد این ماده 12 متر و 20 سانتی‌متر است که دست جواهر زمانی است و در سال گذشته این رکورد به دست آمده است.

این اشتباه در حالی رخ داد که یکی از مسئولان برگزاری مسابقه، اعلام کرد چنین خبر اشتباهی از سوی رسانه‌ها اعلام شده و عنوان نشده که رکورد کشوری جابه‌جا شده است! هرچند نایب رییس بانوان فدراسیون، این اشتباه را پذیرفت و مشخص شد که مسئولیت بروز این اشتباه، با مسئولان برگزاری این رقابت‌هاست.

حال جای سوال این است که چگونه در زمان برگزاری مسابقه‌هایی با عنوان جام فجر، چنین اشتباه‌هایی رخ می‌دهد و به نظر می‌رسد بانک اطلاعاتی قوی در اختیار مسئولان برگزاری مسابقه‌ها وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، از حواشی دیگر این رقابت‌ها، فاصله زمانی زیاد بین برگزاری ماده‌های مختلف این رقابت‌ها بود به طوری که برای دقایقی سالن سرپوشیده آفتاب انقلاب هیچ رقابتی را شاهد نبود و سالن رنگ و بوی مسابقه‌های جام فجر را نداشت.

در حال حاضر آخرین رقابت امروز در ماده پرش طول رشته 5 گانه در حال برگزاری است.

انتهای پیام

کد N77189

وبگردی