آفتاب
آیت‌الله جوادی آملی:

مدیریت صحیح تحریم‌ها را خنثی می‌کند

مدیریت صحیح تحریم‌ها را خنثی می‌کند

آیت‌الله جوادی‌آملی گفت: با بهره‌گیری از مدیریت صحیح، تحریم‌ها تاثیری بر کشور نخواهند داشت.

آیت‌الله جوادی‌آملی گفت: با بهره‌گیری از مدیریت صحیح، تحریم‌ها تاثیری بر کشور نخواهند داشت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در دیدار جمعی از فعالان اقتصادی و نظام بانکداری کشور در سخنانی با اشاره به لزوم ایجاد اقتصاد مقاومتی، آن را توانایی تولید همه نیازهای کشور در داخل عنوان و بیان کرد: اقتصاد مقاومتی در بستر خودکفایی به ویژه در بخش کشاورزی حاصل می‌شود و بدون آن تضمینی برای بقا نخواهد داشت.

جوادی آملی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که در دین مبین اسلام، کار امری مقدس و محترم شمرده شده است، گفت: باید در جامعه اسلامی فرهنگ صحیح کار را نهادینه کنیم.

وی با اشاره به هدف اسلام مبنی بر حفظ کرامت اسلام اظهار کرد: باید نسبت به فعال کردن تعاون‌ها اهتمام داشته باشید و زمینه درآمدزایی برای افراد را مهیا کنید.

جوادی‌آملی، مسئله تحریم‌های اقتصادی دشمنان را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: با بهره‌گیری از مدیریت صحیح، تحریم‌ها تاثیری بر کشور نخواهند داشت.

این مرجع تقلید به وجود منابع غنی در کشور اشاره کرد و گفت: نباید با وجود منابع بسیاری که در اختیار داریم برای کالاهایی همچون علوفه که با توجه به قابلیت‌های بالای کشور به راحتی می‌توان آن را تولید کرد به بیگانگان وابسته باشیم.

به گزارش ایسنا به نقل از حوزه نیوز، وی با اشاره به این‌که در نظام اسلامی شرایط باید به گونه‌ای پیش برود که مردم به تولید و کار اهتمام داشته باشند، تاکید کرد: نظام‌های غیر اسلامی به دنبال این هستند که مردم را مزدور تربیت کنند در حالی که مزدوری در اسلام نهی شده است.

انتهای پیام

کد N76829

وبگردی