آفتاب

امام جمعه مشهد: بی تفاوتی در مقابل جناح ها هم درست نیست.

امام جمعه مشهد:  بی تفاوتی در مقابل جناح ها هم درست نیست.

جریان هایی که برای خوشایندی یک عده تکنوکرات در مساله ولایت و رهبری می خواهند ژست بیطرفانه بگیرند، هر چند نماز بخوانند و روزه بگیرند و مراسم مذهبی برگزار کنند، از نظر ما لائیک هستند.

به گزارش آفتاب، آیت الله سیداحمد علم الهدی روز پنجشنبه در آیین افتتاح رسمی دفتر خبرگزاری تسنیم در مشهد افزود: فراجناحی بودن به قیمت سکوت در برابر جناح های لائیک، درست نیست.
وی گفت: امروز جبهه دین و اسلام منحصر به انقلاب، امام راحل و رهبری شده و جریان هایی که برای خوشایندی یک عده تکنوکرات در مساله ولایت و رهبری می خواهند ژست بیطرفانه بگیرند، هر چند نماز بخوانند و روزه بگیرند و مراسم مذهبی برگزار کنند، از نظر ما لائیک هستند.
وی اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم برای اینکه تابلو ارزشی بودن بر تارکش تلالو و درخشندگی داشته باشد، نباید بلندگوی جناح ها شود و اگر قرار نیست با جناح ها مقابله کند نیز نباید غذای آنها و متکای قدرتشان باشد.
امام جمعه مشهد گفت: این خبرگزاری می تواند در عرصه های غوغاسالار وارد شود و جریان های غوغاسالار را جذب کند تا بتواند مخاطب بیشتری را از آن خود کند اما در این صورت نمی تواند به عنوان یک جریان اطلاع رسانی ضد استکباری نام و نشان بگیرد.
وی نظریه برخورد تمدن های هانتیگتون را راهبرد حرکتی نظام سلطه برای مقابله با اسلام و نظریه گفت و گوی تمدن ها را نیز یک تعارف دانست و افزود: واقعیت این است که بین تمدن ها رقابت برقرار است.
وی با اشاره به سخنان اسحاق رابین در اواسط دهه 90 میلادی در لیون فرانسه گفت: طبق اظهارات این عنصر صهیونیستی قرن 21 قرن تمدن، فرهنگ و ایدئولوژی است و در این میان، اسلام از همه فرهنگ ها قوی تر است و در این عرصه غالب می شود لذا برای حفظ سیادت غرب باید اسلام براندازی شود.
وی اظهار داشت: صف مقدم مقابله با این راهبرد، رسانه ها و خبرگزاری ها در ایران هستند و اگر خبرگزاریها در این عرصه در دفاع از ارزش های دین و نظام گام بردارند، بالاترین نقش را ایفا کرده و رسالت خود را به انجام رسانده اند.
در این آئین، ˈمحمداسماعیل شیخانیˈ به عنوان مسوول دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در خراسان رضوی معرفی شد.
کد N76097

وبگردی