آفتاب
مدیر ستاد توانمندسازی شهرداری تهران خبر داد

عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار در بازارچه انجمن بانوان دیپلمات

عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار در بازارچه انجمن بانوان دیپلمات

مدیرستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران بازارچه انجمن بانوان دیپلمات وزارت امور خارجه که تا جمعه هفته جاری در برج میلاد در حال برگزاری است، گفت: این ستاد در بازارچه خیریه انجمن بانوان دیپلمات وزارت امور خارجه (DLA) با عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار شرکت کرده است.

فهیمه فیروزفر در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهارکرد: ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران دراین بازارچه زیورآلات، چهل‌ تیکه و مانتو عرضه می‌کند.

وی با بیان اینکه این بازارچه به نفع کودکان معلول ذهنی برپا شده است، افزود: در افتتاحیه بازارچه انجمن بانوان دیپلمات وزارت امور خارجه که امروز افتتاح شد، همسر رئیس‌جمهور، وزرا و دیپلمات‌ها نیز حضور داشتند.

مدیرستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران تاکید کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری درباره ضرورت انجام کار گروهی و نیاز به هم‌افزایی، تلاش کردیم که ارتباط خوبی با زنان شرکت‌کننده در این بازارچه برقرار کنیم و قرار شد برای نشست‌های آینده برنامه‌ریزی شود تا از ظرفیت‌های مختلف این افراد مانند ظرفیت‌های فکری و سازمانی نیز بهره ببریم.

فیروزفر در پایان گفت: در بازارچه خیریه انجمن بانوان دیپلمات وزارت امور خارجه، کشورهای مختلفی مانند ترکیه، عراق، هند، مصر، اردن، فیلیپین و مالزی شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام

کد N75498

وبگردی