آفتاب

ناآرامی های کی اف وارد روز چهارم شد

ناآرامی های کی اف وارد روز چهارم شد

درگیری های روزهای گذشته در پایتخت اوکراین موجب زخمی شدن 200 افسر پلیس و معترض شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه راشا تودی، شهر کی اف پایتخت اوکراین امروز برای چهارمین روز شاهد درگیری بین نیروهای پلیس و مخالفان سیاست های ویکتوریانوکویچ رئیس جمهور این کشور بود.

بنا بر این گزارش مخالفان امروز با پرتاب سنگ و بمب های آتش زا به مقابله با پلیس پرداختند که نیروهای پلیس هم برای پراکنده کردن معترضان اقدام به تیراندازی با گلوله های پلاستیکی و نارنجک های تفنگی کرد.

همچنین در این گزارش آمده است که در این درگیری ها بیش از 200 نفر از نیروهای پلیس و معترضان زخمی شده اند.

در پی بالا گرفتن درگیری ها در اوکراین امروز رهبران مخالف دولت در کاخ ریاست جمهوری دیداری دو ساعت و نیمه با رئیس جمهور داشته اند که ساعاتی پیش این دیدار پایان یافت که هنوز گزارشی از نتایج این دیدار منتشر نشده است.

همچنین امروز وزیر دادگستری این کشور از دیدار دیپلمات های خارجی با معترضان در ساختمان هایی که به اشغال معترضان درآمده است ابراز نگرانی کرده است.

در این میان وزارت دفاع اوکراین از مداخله نکردن نیروهای ارتش در تنش های اخیر خبر داده و اعلام کرد نیروهای ارتش در خیابان ها مستقر نخواهند شد.

بر اساس گزارش راشا تودی در برخی مناطق شهر کی اف میزان دودهای سیاه ناشی از سوزاندن لاستیک به حدی زیاد بوده است که نیروهای ویژه پلیس مجبور به عقب نشینی شده اند.

 

کد N75265

وبگردی