آفتاب

بهتر است اولاند مجرد بماند

بهتر است اولاند مجرد بماند

مشاوران رئیس جمهوری فرانسه می گویند با توجه به برنامه های اولاند، بهتر است که وی مجرد بماند. پس از خشم عمومی که به دلیل افشای رابطه فرانسوا اولاند با یک بازیگر، سراسر فرانسه را گرفت به نظر می رسد اولاند «دیگر نمی خواهد در آینده بانوی اولی در الیزه داشته باشد.»

به گزارش آفتاب به نقل از دیلی تلگراف، به گفته مایکل دارمون، خبرنگار شبکه تلویزیونی آی تله، فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه دیدگاه خود در مورد بانوی اول را در یک چت با خبرنگاران فرانسوی الیزه آشکار کرده است.
دارمون در این‌باره می گوید: «فرانسوا اولاند در مورد وضعیت بانوی اول بالقوه فرانسه گفت: من دیگر نمی خواهم در آینده بانوی اولی در الیزه داشته باشم.»
اظهارات رئیس جمهوری فرانسه به خوبی بیانگر برنامه های وی است و در شرایطی مطرح می شود که مشاوران وی می گویند بهترین راه این است که اولاند در شرایط فعلی یک «رئیس جمهور عزب» بماند.
اولاند 59 ساله از 10 روز پیش که رابطه اش با جولی گایت، بازیگر 41 ساله افشا شد، هیچ نظر رسمی در مورد اینکه آیا در حال حاضر فرانسه دارای بانوی اول است یا نه، ابراز نکرده است.
گزارش ها در مورد تاکید شدید اولاند به مجرد ماندن دو روز پس از آن منتشر شد که والری تریرویلر، همراه رسمی وی از بیمارستان مرخص شده و این رهبر سوسیالیست روز دوشنبه به تنهایی راهی هلند شد.
والری تریرویلر 48 ساله یک روز پس از افشاگری مجله فرانسوی کلوزر، به دلیل مصرف بیش از اندازه از یک قرص راهی بیمارستان شد و به مدت هشت روز در بیمارستان بستری بود.
کد N73408

وبگردی