آفتاب

سیم‌کارتي با سرعتی 100‌برابر نسل‎ پیشین

سیم‌کارتي با سرعتی 100‌برابر نسل‎ پیشین

سیم‌کارت دیتای رایتل، می‌تواند تجربه سرعتی حداکثر تا 21 مگابیت بر ثانیه را برای کاربر به ارمغان آورد که تقریباً 100 برابر بیشتر از نسل های پیشین فناوری تلفن همراه است.

به گزارش آفتاب به نقل از سیتنا، سیم‌کارت دیتای رایتل، ویژه دسترسی به اینترنت پرسرعت و خدمات انتقال داده است و از قابلیت دریافت و ارسال پیام کوتاه نیز برخوردار است. این سیم‌کارت، در انواع مودم های نسل سوم، رایانه‌های شخصی و قابل حمل و انواع تبلت قابل استفاده، و تعرفه خدمات اینترنت آن نیز مقرون به صرفه‌تر است. سیم‌کارت دیتای رایتل، امکان بهره‌مندی از خدمات اینترنت پرسرعت در حین حرکت را نیز در اختیار شما می‌گذارد.
این نوع سیم‌کارت می‌تواند تجربه سرعتی حداکثر تا 21 مگابیت بر ثانیه را برای کاربر به ارمغان آورد که تقریباً 100 برابر بیشتر از نسل های پیشین فناوری تلفن همراه است. گفتنی است؛ سیم‌کارت های دیتای رایتل، به همراه بسته‌های ویژه اینترنت پرسرعت توسط اپراتور سوم تلفن همراه در کشورمان عرضه می‎شود. قابل ذکر است؛ در طول مدت برگزاری طرح های رایتل در فصل زمستان، سیم کارت دیتای رایتل به صورت منفرد، همراه با انواع بسته های اینترنت و یا مودم USB نسل سوم (3G)، و با تخفیف های شش ماهه و یک ساله عرضه می‌شود.
کد N73300

وبگردی