آفتاب
دستور لاریجانی به كمیسیون تلفیق:

بررسی لایحه بودجه را در هفته جاری به اتمام برسانید

بررسی لایحه بودجه را در هفته جاری به اتمام برسانید

نشست علنی فردای مجلس به این علت برگزار نمی شود تا اعضای کمیسیون تلفیق برای بررسی لایحه بودجه وقت کافی داشته باشند تا لایحه بودجه در این هفته جمع شود زیرا یک هفته زمان اضافی برای بررسی این لایحه اختصاص داده شده بود از این رو امیدوارم با تلاش بیشتر نمایندگان لایحه بودجه سال 93 در هفته آینده در صحن علنی مجلس بررسی شود.

رئیس مجلس با بیان اینکه بررسی لایحه بودجه 93 در کمیسیون تلفیق در هفته جاری باید به اتمام برسد‏،گفت: امیدوارم با تلاش بیشتر نمایندگان لایحه بودجه سال 93 در هفته آینده در صحن علنی مجلس بررسی شود.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در نشست علنی امروز -سه‌شنبه- مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه مجلس فردا چهارشنبه 2 بهمن ماه نشست علنی ندارد، گفت: لازم بود که کمیسیون تلفیق برای بررسی لایحه بودجه سال 93 با سرعت بیشتری کار کند زیرا هم اکنون بخش های هزینه‌ای لایحه بودجه مطرح است از این رو فردا مجلس نشست علنی نداشته و وقت نشست علنی به کمیسیون تلفیق اختصاص داده شده است از طرفی دیگر کمیسیون های تخصصی هم برای بررسی دستور کارهای باقی مانده خود نشست های خود را برگزار کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نشست علنی فردای مجلس به این علت برگزار نمی شود تا اعضای کمیسیون تلفیق برای بررسی لایحه بودجه وقت کافی داشته باشند تا لایحه بودجه در این هفته جمع شود زیرا یک هفته زمان اضافی برای بررسی این لایحه اختصاص داده شده بود از این رو امیدوارم با تلاش بیشتر نمایندگان لایحه بودجه سال 93 در هفته آینده در صحن علنی مجلس بررسی شود.

رئیس مجلس ادامه داد: همچنین از آقای مصباحی مقدم خواهش می کنم با مدیریت به بررسی لایحه بودجه 93 بپردازند از این رو اعضای کمیسیون تلفیق مجلس باید از صبح تا شب در چند روز آینده وقت گذاشته تا بحث لایحه بودجه به یک سامانی برسد.

کد N71794

وبگردی