آفتاب

اولاند، بانوی اول را نمی‌خواهد

اولاند، بانوی اول را نمی‌خواهد

ایسنا نوشت:

علی‌رغم تمایل شریک زندگی رئیس‌جمهور فرانسه به ادامه رابطه با او، فرانسوا اولاند دیگر نمی‌خواهد بانوی اول در الیزه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه دیلی تلگراف ، اگرچه مشاوران فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهوری فرانسه معتقدند که بهتر است وی در ادامه ریاست جمهوری خود، مجرد باقی بماند با این حال اظهارات خود او واضح‌ترین نشانه طرح‌هایش است.

اولاند 59 ساله تاکنون هیچ اظهار نظر رسمی در خصوص رابطه خود با ژولی گیه 41 ساله که از 10 روز پیش فاش شده، نکرده است.

وی متعهد شده است تا پیش از سفر 11 فوریه خود به کاخ سفید، این موضع را روشن کند. اما گفته می‌شود که اولاند در گفتگو با یک روزنامه‌نگار در کاخ الیزه مدعی شده است که دیگر نمی‌خواهد بانوی اول داشته باشد.

گزارش‌ها از تمایل اولاند به مجرد باقی ماندن پس از این بالا گرفت که والری تریرویلر، شریک زندگی‌اش به تنهایی به هلند سفر کرد. وی پس از انتشار خبر رابطه همسرش با یک بازیگر توسط مجله کلوزر، چندین قرص مصرف کرده که باعث شد در بیمارستان بستری شود.

یکی از مشاوران اولاند در این خصوص گفت: اگر قرار است این دو از هم جدا شوند، باید این اقدام در شان و برازنده تریرویلر برگزار شود.

اولاند هفته گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاخ الیزه اذعان کرده بود که زندگی شخصی‌اش با مشکلات زیادی روبرو است.

این در حالی است که گفته می‌شود تریرویلر خواهان ادامه رابطه خود با اولاند است اما اولاند به دنبال رویه قانونی برای پایان دادن به این رابطه است.

5252

کد N71610

وبگردی