آفتاب

رئیس جمهور نیمه اول اسفند به هرمزگان سفر می کند

رئیس جمهور نیمه اول اسفند به هرمزگان سفر می کند

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان با اشاره به اینکه معاون پارلمانی رئیس جمهور از قطعی شدن سفر روحانی به هرمزگان در نیمه اول اسفندماه خبر داد، گفت: استقبال از رئیس جمهور در حد مرسوم و بر اساس سیاست های جدید دولت انجام خواهد شد.

سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر گفت: معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز اعلام کرد که روحانی قطعا نیمه اول اسفندماه به استان هرمزگان سفر خواهد کرد.

نماینده مردم میناب و جاسک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اوایل هفته آینده با مجمع نمایندگان استان هرمزگان با رئیس جمهور و مسئولان هماهنگی سفر استانی جلسه خواهند داشت تا اهم مشکلات استان بررسی شود.

وی اظهار داشت: مجمع نمایندگان معتقدند رئیس جمهور به سه شهرستان استان هرمزگان در شرق، غرب و مرکز این استان سفر خواهد کرد.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه در خصوص نحوه استقبال مردم از رئیس جمهور با دولت رایزنی خواهیم کرد گفت: استقبال در حد مرسوم و بر اساس سیاست های دولت جدید از رئیس جمهور در استان هرمزگان صورت خواهد گرفت.

به گزارش مهر، رئیس جمهور هفته گذشته سفرهای استانی خود را با سفر به استان خوزستان آغاز کرد و برنامه استقبال از وی نیز توسط مسئولان استان تدارک دیده شد.

 

کد N71501

وبگردی