آفتاب
رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌ رضوی در گفت‌وگو با فارس:

وفاداری غرب به ایفای تعهدات در توافقات ژنو محل تردید است

وفاداری غرب به ایفای تعهدات در توافقات ژنو محل تردید است

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌ رضوی با اشاره به اینکه وفاداری غرب نسبت به ایفای تعهدات در توافقات ژنو محل تردید است، گفت: در هیچ مقطعی از تاریخ مشاهده نشده است که جمهوری اسلامی ایران از تعهدات خود تخطی کند


.
 

حسین محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در هیچ مقطعی از تاریخ مشاهده نشده است که جمهوری اسلامی ایران از تعهدات خود تخطی کند بنابراین قدرت‌های جهانی و 1+5 باید برای اجرای تعهدات ذکر شده در توافقنامه خود را آماده کنند.
وی تصریح کرد: در ابتدای اجرایی شدن این قرارداد، به نظر می‌رسد هر دو طرف به تعهدات خود در زمینه توافق ژنو عمل می‌کنند ولی باید دید پایبندی به توافق انجام شده تا چه حد انجام می‌شود.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی ادامه داد: امید می‌رود با حفظ عزت جمهوری اسلامی و صیانت از ارزش‌های کشور، این توافق انجام شده و بندهای آن اجرایی شود.
محمدزاده با اشاره به اینکه وفاداری طرف مقابل به توافقات انجام شده محل تردید است، تاکید کرد: امید می‌رود قدرت‌های جهانی نیز به اقدامات خود پایبند باشند تا بتوان در روابط دیپلماسی به موفقیت نسبی دست پیدا کرد.
وی افزود: اجرای درست این توافق از سمت هر دو طرف قرارداد می‌تواند به رشد و ارتقای هر دو طرف کمک کند و تصویر بهتری از آینده را به هر دو طرف نشان دهد.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: در صورت اجرای درست این قرارداد از سوی غرب تمام جهان به این باور می‌رسند که جمهوری اسلامی ایران قصد دستیابی به بمب اتم را ندارد و ثابت می‌شود تصویری که برخی کشورها در ذهن جهانیان از ایران ساخته‌اند، غلط و مغرضانه بوده است.
کد N71376

وبگردی