آفتاب

سخنگوی جبهه پیروان خبر داد: دیدار جبهه پیروان با جامعتین و گروه‌های اصولگرا

سخنگوی جبهه پیروان خبر داد: دیدار جبهه پیروان با جامعتین و گروه‌های اصولگرا

فارس نوشت:

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اعلام اینکه اعضای جبهه متبوعش قصد دیدار با جامعتین را دارند ‌گفت: در ادامه این دیدارها قرار است ملاقات‌هایی نیز با احزاب اصولگرا داشته باشیم.

سید‌کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، از دیدار شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اعضای جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین خبر داد و اظهار داشت: قرار است ضمن دیدار با جامعتین ملاقات‌ها و مذاکراتی ‌را نیز با گروه‌های اصولگرا داشته باشیم ولی هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده است.

سجادی ادامه داد: محور گفت‌وگوهای ما در این جلسات پیرامون مسائل سیاسی روز است و باتوجه به اینکه احزاب زیر مجموعه جبهه پیروان از احزاب قدیمی محسوب می‌شود، حتما نظرات‌کارشناسی این احزاب نیز در این جلسات ارائه خواهد شد.

وی با تاکید به تجمیع نیروهای اصولگرا گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری به احزاب اصولگرا، توجه خاصی دارد. این جبهه چه در زمان مرحوم عسکر اولادی و چه در حال حاضر که ریاست جبهه برعهده آقای باهنر است، نظرشان تجمیع نیروهای اصولگرا بوده است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: هر زمانی که نیروهای اصولگرا حول محور اتحاد با هم بودند،توانستند پیروز انتخابات شوند.
219220

 

کد N71278

وبگردی