آفتاب
منابع خبری پاکستان:

20 تروریست در شمال غرب پاکستان کشته شدند

20 تروریست در شمال غرب پاکستان کشته شدند

اسلام آباد - ایرنا - منابع خبری پاکستان روز سه شنبه گزارش دادند: در حمله جنگنده های نیروی هوایی به مخفیگاه های شبه نظامیان در منطقه قبیله ای وزیرستان در شمال غربی این کشور، 20 تروریست به هلاکت رسیدند.

رسانه های پاکستانی به نقل از منابع نظامی این کشور نوشتند: دهها تروریست وابسته به گروههای شورشی از جمله تحریک طالبان نیز در حملات هوایی امروز جنگنده های پاکستانی به مخفیگاه آنان در بخش های مختلف منطقه وزیرستان شمالی زخمی شدند.

نیروهای امنیتی پاکستان با استفاده از حملات هوایی جنگنده و بالگردهای جنگی، مخفیگاه های شبه نظامیان را در چند بخش این منطقه قبیله ای هدف قرار داده و منهدم کردند.

منابع خبری گزارش دادند: گروه تحریک طالبان پاکستان هلاکت تروریست ها در عملیات ارتش را تایید و در عین حال ادعا کرد که غیرنظامیان نیز در این حملات جان خود را از دست داده اند.

حملات هوایی امروز ارتش پاکستان علیه تروریست های طالبان در حالی انجام می شود طالبان روزهای اخیر اقدامات مرگباری علیه نیروهای امنیتی و شهروندان پاکستانی در شهرهای ˈبنو و راولپندیˈ انجام داده که در پی آن ˈمحمد نواز شریفˈ نخست وزیر این کشور تحت فشار داخلی برای برخورد شدید با گروههای شبه نظامی قرار گرفته است.

حملات انتحاری روز گذشته (دوشنبه) در حوالی ˈآر.ای بازارˈ منطقه ˈصدرˈ در شهر راولپندی (حومه اسلام آباد) 14 نفر از جمله هفت نظامی کشته و 33 زخمی برجای گذاشت.

تحریک طالبان پاکستان (موسوم به تی تی پی) مسوولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد: این گروه به حملات علیه دولت و نیروهای مسلح ادامه خواهد داد.

آساق ** 1095**5981
کد N71103

وبگردی