آفتاب

5 کمیته به موضوعات شهر تهران رسیدگی می‌کنند

5 کمیته به موضوعات شهر تهران رسیدگی می‌کنند

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران از برگزاری اولین جلسه کمیسیون مشترک مجمع نمایندگان تهران و شورای اسلامی شهر تهران خبر داد و گفت: دفتر مجمع نمایندگان تهران به عنوان دبیرخانه این کمیسیون است که ذیل آن نیز پنج کمیته فعالیت خواهند کرد.

حسین طلا، سخنگوی مجمع نمایندگان تهران با بیان این مطلب به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ افزود: در جلسه‌ی کمیسیون مشترک مجمع نمایندگان تهران و شورای اسلامی شهر تهران، پنج کمیته مصوب شد تا موضوعات شهری مربوط به تهران را مورد رسیدگی قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: شهرسازی و معماری و زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی و آموزشی، حمل و نقل و ترافیک عمران، برنامه و بودجه و نهایتا موضوعات مربوط به سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، پنج کمیته‌ای هستند که ذیل این کمیسیون مشترک تشکیل شده‌اند تا موضوعات و مشکلات شهری تهران را رسیدگی کنند.

این عضو مجمع نمایندگان تهران با بیان اینکه حداقل شش نفر در این کمیته‌ها عضویت دارند، افزود: این افراد شامل دو نفر از شورای اسلامی شهر تهران، دو نفر از مجمع نمایندگان تهران، یک نفر نماینده استانداری تهران و یک نفر نماینده شهرداری تهران در حد معاون است.

طلا در ادامه اظهار کرد: کمیته‌های تشکیل شده ذیل این کمیسیون موضوعات مطرح شده توسط دستگاه‌های مربوطه را بررسی می‌کند و همچنین بر اساس این موضوعات از این دستگاه‌ها دعوت به عمل می‌آید تا در جلسات شرکت کند.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران با بیان اینکه کمیسیون مشترک پیگیر کار این کمیته‌ها خواهد بود، گفت: انتخاب اعضای کمیته‌ها 9 بهمن‌ ماه جاری انجام خواهد شد.

به گفته وی دفتر مجمع نمایندگان تهران، دبیرخانه کمیسیون خواهد بود.

انتهای پیام

کد N70583

وبگردی