آفتاب

هشدار حماس نسبت به هرگونه ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی

هشدار حماس نسبت به هرگونه ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی

حماس با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره ماجرا جویی‌های این رژیم در حمله مجدد به غزه، تاکید کرد که مقاومت فلسطین برای مقابله با هر گونه حمله و تجاوز آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صلاح بردویل، از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که معادله نظامی در نوار غزه و نزاع با دشمن صهیونیستی تغییر کرده و مقاومت با تمامی گروه‌ها و شاخه هایش امکاناتی در اختیار دارد که در هر نبرد یا جنگی در آینده، دشمن صهیونیستی را غافلگیر خواهد کرد.

بردویل در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی همچنان به حملات و جنایت‌های خود علیه فلسطینیان ساکن نوار غزه ادامه می‌دهد و مبارزان مقاومت و شهروندان بی‌گناه را هدف قرار می‌دهد که این نقض صریح و آشکار توافقنامه آرام سازی اوضاع به شمار می‌رود که این رژیم در نوامبر سال گذشته پس از نبرد 8 روزه سجیل آن را با گروه‌های مقاومت و تحت نظارت مصر به امضا رساند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی درصدد سوق دادن غزه به جنگی دیگر و تحریک گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه به منظور کشاندن آنها به نبردی جدید است، به این رژیم در خصوص تداوم حملات و جنایت‌ها علیه غزه هشدار داد.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از بردویل نوشت: دشمن صهیونیستی از طریق تشدید حملات نظامی خود در پی بر هم زدن معادلات منطقه و نقض توافقنامه آرام سازی اوضاع است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی می‌خواهد منطقه را به صحنه جنگی تازه تبدیل کند، اما باید بداند که مقاومت جوابی دندان شکن به این تجاوزات خواهد داد.

رژیم صهیونیستی اخیرا حملات و تجاوزات خود علیه غزه را شدت بخشیده و در حملات دو روز گذشته جنگنده‌ها و ادوات نظامی این رژیم به مناطق مختلف این منطقه چندین نفر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

کد N70485

وبگردی