آفتاب

پیام​های تسلیت به مهدی کروبی

پیام​های تسلیت به مهدی کروبی

برخی از چهره​های سیاسی کشور به مناسبت در گذشت فاطمه کروبی خطاب به مهدی کروبی پیام تسلیت صادر کردند.

به گزارش خبرآنلاین در پی در گذشت خواهر حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی آیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام خاتمی ، حجت الاسلام حسن خمینی و حجت الاسلام سید هادی خامنه​ای پیام​های تسلیت جداگانه​ای دادند.
متن پیام های تسلیت در ادامه می آید:

متن پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است:

«حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مهدی کروبی. درگذشت خواهر بزرگوار شما، خانم فاطمه کروبی، موجب تأسف و تألم خاطر گردید. با تسلیت این مصیبت به جنابعالی و خانواده‌های کروبی و ملکی، علو درجات آن فقیده سعیده و صبر و اجر بازماندگان را از درگاه احدیت مسألت می‌نمایم.»

برپایه این خبر سیدحسن خمینی نیز در پیام تسلیت خود آورده است: «مصیبت وارده درگذشت خواهر گرامی‌تان را تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران واسع و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.سیدحسن خمینی».

  

پیام تسلیت حجت الاسلام  والمسلمین حسن خمینی:

بسمه تعالی

حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای کروبی (دامت بقائه)

مصیبت وارده درگذشت خواهر گرامی تان را تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران واسع و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

سید حسن خمینی

 

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین خاتمی:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا شیخ مهدی کروبی

پروردگار متعال جناب عالی را در رنج ها و سختی ها، چه در زندان ها و محدودیت های فراوان پیش از انقلاب و چه پس از پیروزی که مخلصانه در راه امام و خدمت به انقلاب و مردم تلاش کرده اید و چه امروز که جامعه به خاطر حصر از خدمات شما محروم است آزموده و بحمدالله در همه حال شکیبا بوده اید و در برابر تقدیر الهی تسلیم.

مطمئنا در مصیبت دردناک درگذشت بانوی پرهیزکارو بزرگوار، خواهر ارجمندتان نیز صبورید و لطف ویژه الهی تسلّی بخش دل داغدار شما است.

من این مصیبت را به جناب عالی؛ خاندان محترم کروبی و بستگان داغدار تسلیت عرض می کنم و از درگاه حضرت حق جلّ و علی برای آن فقیده سعیده آمرزش و رحمت و برای بازماندگان معزّزصبر و اجر و سلامتی و برای جنابعالی طول عمر با عزت توام با سلامتی و کامروایی مسآلت می کنم و امیدوارم با رفع حصرها، دلها به هم نزدیکتر و جامعه و انقلاب از وجود عزیزانی چون شما باز هم بهره مند گردد.

با احترام

سید محمد خاتمی

 

پیام تسلیت حجت الاسلام هادی خامنه ای :

حضرت حجت الاسلام و المسلمین کروبی و سرکار خانم کروبی

مصیبت درگذشت همشیرة مکرمه را به جنابعالی و خاندان محترم تسلیت عرض می‌کنم و برای هر دو بزرگوار، آرزوی طول عمر با سلامت و عزّت و سربلندی آرزو می‌کنم.

سید هادی خامنه‌ای

219219

 

 

کد N70149

وبگردی